اسرائیل تاکنون ۳۵ هزار تُن بمب روی سر کودکان غزه ریخته است


به گزارش

خبرگزاری موج


​، سردار محمدرضا نقدی ظهر دوشنبه در نشست تبیینی توجیهی با حضور مدیران و معاونین مدارس شهر کرمان بیان کرد: علی رغم تحریم ۱۷ ساله غزه اما آنها بدون اینکه دشمن متوجه شود هزاران موشک تولید کردند.

وی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد اگر جهاد مورد انتظار خداوند با طاغوت انجام شود؛ قدرت خداوند مافوق همه قدرت‌ها است.

سردار نقدی گفت: صد برابر مهمتر و بزرگ‌تر از آن عملیات افسانه‌ای و حرکت بزرگ، مقاومت ملت پس از آن عملیات است.

وی با اشاره به اینکه ملت فلسطین بیش از ۷۰ سال تحقیر شدند اما دستاورد مقاومت و صبر آنان خیلی بزرگ بود، تاکید کرد: شاید برای این دستاورد باید صدها هزار شهید تقدیم می‌شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران بیان کرد: امروز غزه گورستان تفکر لیبرال دموکراسی شده است.

سردار نقدی افزود: آنان تلاش کردند مردم را به سمت مادی گرایی سوق دهند و در این راستا از همه ابزارها استفاده کردند ولی درنهایت تاریخ مصرف شأن به پایان رسید.

وی بیان کرد: محصول این حرکت، بیداری بشریت و بازشدن چشم جامعه بشری بر حقایقی است که انقلاب اسلامی نزدیک به نیم قرن فریاد می‌زند و کسی باور ندارد.

سردار نقدی گفت: اکنون ادبیات فاخر توحیدی حتی در کلام کودکان غزه قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: طی این مدت ۳۵ هزار تُن بمب روی سر آنان ریختند اما کودکان غزه از گفتن ادبیات توحیدی نترسیدند و بی مهابا از قرآن گفتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: طبق آمار کتابفروشی‌های مجازی بین‌المللی، فروش قرآن طی چند روز اخیر هشت برابر شده است.

سردار نقدی با بیان این مطلب که آمریکا برای بسیاری قبله امید بود، گفت: با این اتفاق تفکر غرب کاملاً بی آینده شد چراکه با لایه اجتماعی و همزاد پنداری کودکان عالم درافتاد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: غزه امروز میدان رویارویی دو تمدن است؛ تمدن قسی‌القلب وحشی که همه آرمانش منافع و لذت است و طرف دیگر، تمدن فاخری است که اوج شجاعت، صبر و استقامت را دارد.

سردارنقدی گفت: مردم غزه حجت را بر دنیا و بر کسانی که قدرت آمریکا را برای تسلیم بهانه می‌کردند، تمام کردند زیرا شرط ایمان محکم، اول کفر به طاغوت است و این درس را آنان در مکتب انقلاب آموختند.



آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید