29 دسامبر; تبلور مقاومت مردم غزه در برابر اسرائیل است/ مردم غزه معتقدند مدیون مجاهدت شهید سلیمانی هستند.

ساعت: 08:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801446

کارشناسان سیاسی با تاکید بر اینکه نامگذاری 19 ژانویه به نام روز غزه تبلور مقاومت و مقاومت مردم غزه در برابر اسرائیل است، اظهار داشتند: مردم غزه را مدیون مجاهدت شهید سلیمانی می دانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; رژیم صهیونیستی در 27 دسامبر 2008 حمله وحشیانه و غیرانسانی به نوار غزه را آغاز کرد که 22 روز به طول انجامید و بسیاری از منازل، بیمارستان ها، مدارس، مساجد و درمانگاه ها را ویران کرد. زیرساخت ها و تاسیسات نوار غزه ویران شده و تعداد زیادی غیرنظامی از جمله کودکان و زنان بی گناه جان خود را از دست داده اند.

در همین راستا، جمهوری اسلامی ایران که همواره حامی محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین بوده است، در اولین سالگرد جنگ 22 روزه از مظلومیت مردم فلسطین بگوید و به ارمغان بیاورد. صدای ظلم به آفرینش جهان آزاد. وی دی ماه را به عنوان روز ملی غزه برای نشان دادن مقاومت 22 روزه مجاهدین غزه در برابر وحشیگری اسرائیل و یادآوری مداوم این مقاومت قهرمانانه به آنها توصیف کرد.

حمیدرضا ترگی در گفتگو با راه آرمان; وی با تاکید بر اینکه غزه به کانون مقاومت در جبهه ملت فلسطین در برابر صهیونیست ها تبدیل شده است، گفت: مردم غزه می توانند از فرهنگ مقاومت برآمده از اندیشه های پاک امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برای نمایندگی استفاده کنند. مردم فلسطین

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: غزه توانسته است خود را با مبانی دینی و ملی فلسطین تقویت و غنی کند به گونه ای که اسرائیل به دلیل آمادگی و اقتدار مدت ها جرات حمله و آسیب زدن به این منطقه را داشته است. از مردم فلسطین در منطقه، رژیم ایران و به ویژه شهید سلیمانی را نیافت.

غزه ممکن است به زودی ارتش اسرائیل را مجبور به عقب نشینی کند/ امروز غزه روحیه خود را به مقاومت در کرانه باختری تبدیل کرده است

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز غزه کوچک نشان داده است که می تواند نیروهای مسلح اسرائیل را مجبور به عقب نشینی و شکست آنها در مدت کوتاهی کند و اجازه حمله به آنها را ندهد و ترسی که مردم غزه در آن ایجاد کرده اند. رژیم صهیونیستی امروز الگویی برای ملت های پایدار شده است.

وی گفت: غزه با مقاومت خود به جهانیان نشان داد که چگونه می تواند مظاهر فداکاری و مقاومت خود را نشان دهد تا برای همه آزادی خواهان جهان الگو باشد.

ترکی گفت: امروز غزه روحیه خود را به مقاومت در کرانه باختری تبدیل کرد که مردم غزه با رژیم صهیونیستی مخالفت کردند. ما شاهد مقاومت بخشی دیگر از مردم فلسطین در کرانه باختری هستیم که آنها نیز از روش های مردم غزه برای مقابله با رژیم ظالم و کودک کش صهیونیستی و اسرائیل استفاده می کنند.

29 ژانویه; تبلور مقاومت مردم غزه در برابر اسرائیل

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اعلام 19 ژانویه به عنوان روز غزه تبلور مقاومت و مقاومت مردم غزه در برابر اسرائیل است و یادآور پیروزی مقاومت و روحیه مقاومت، مقاومت است. و نقش مقاومت توجه به تحقق آرمانهای ملت فلسطین.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه مردم غزه باید الگوی مقاومت خود را به تمامی جریانات اسلامی جهان اسلام منتقل کنند، خاطرنشان کرد: این نوع تفکر و فرهنگ در کشورهای مختلف از جمله یمن، بحرین و… گسترش یافته است و این امر تفکر می تواند الگویی برای نیروهای مقاومت در جهان اسلام باشد.

حسن هانی زاده در گفتگو با راه آرمان; وی در این خصوص گفت: غزه شهری کوچک با 365 کیلومتر مربع وسعت و حدود 2 میلیون نفر جمعیت یکی از مهمترین و مهم ترین مناطق در افکار عمومی است که رژیم صهیونیستی در سال های اخیر بارها با استفاده از هواپیماهای مختلف فوق مدرن آمریکایی به غزه حمله کردند و سعی کردند آن را از محدوده جغرافیایی سرزمین های اشغالی خارج کنند.

مقاومت در برابر غزه؛ الگوی مقاومت برای ملت‌های مسلمان جهان است/ مقاومت غزه مدیون مجاهدت‌های شهید سلیمانی است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه جنبش های ضدصهیونیستی بخشی از محور مقاومت محسوب می شود، گفت: مردم غزه سال هاست تلاش می کنند با منابع بومی خود معادله جنگ را به نفع خود تغییر دهند و توانسته اند مقاومت کنند. “، برای شکست چندباره رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: مقاومت مردم غزه الگوی مقاومت ملت های مسلمان در سراسر جهان محسوب می شود و به دلیل مبارزات و مقاومت مردم غزه، 29 ژانویه روز غزه اعلام شده است.

هانی زاده گفت: بیش از یک دهه است که با حضور فعال شهید سردار سلیمانی، مقاومت مردم غزه مرهون مجاهدت این شهید بزرگوار است. مردم غزه موفق شدند چندین بار از تجهیزات خود برای خلع سلاح ارتش اسرائیل استفاده کنند.

مردم غزه معتقدند که مدیون مجاهدت های شهید سلیمانی هستند

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: سران گروه های مسلح فلسطینی بارها از حضور معنوی شهید سردار سلیمانی در محور مقاومت و کمک وی به مردم غزه تمجید کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: غزه در آخرین جنگ سال 2019 شکست بزرگی از رژیم صهیونیستی متحمل شد و این رژیم بدون قید و شرط آتش بس را پذیرفت و اکنون حماس و جهاد اسلامی در صورت حمله جدید به غزه از امکانات خود استفاده می کنند. در صورت انجام، می تواند آسیب جدی به تاسیسات نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی وارد کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید