تسهیل تعاملات اقتصادی کشورهای منطقه؛ ثمره بزرگ جبهه مقاومت/ اروپایی ها نیز مدیون خدمات شهید سلیمانی هستند.

زمان: 09:42 ساعت
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798665

در گفت و گو با یک کارشناس مسائل اقتصادی؛

عبدالمجید شیخ گفت: خدماتی که شهید سلیمانی برای فرونشاندن بزرگترین قیام تاریخ منطقه انجام داد، ثمرات زیادی به بار آورده است که یکی از این آثار ارزشمند تسهیل شرایط معیشتی و ابعاد اقتصادی آن در منطقه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالمجید شیخ کارشناس مسائل اقتصادی در گفت و گو با عصر هامون با اشاره به یاد و خاطره سردار دلا با اشاره به حقانیت جبهه مقاومت در عرصه سیاسی و امنیتی و گسترش آن در عرصه های فرهنگی، علمی و به ویژه اقتصادی گفت: سلیمانی داد. ثمره زیادی برای از بین بردن بزرگترین شورش تاریخ منطقه است و یکی از این آثار ارزشمند، تسهیل شرایط زندگی و ابعاد اقتصادی آن در منطقه به ویژه برای کشورهایی است که توسط عروسک‌های آمریکا یعنی داعش اشغال شده بودند.

وی افزود: خدمات شهید سلیمانی موجب امنیت و ثبات عمومی در منطقه شده است و دشمن با توجه به شرایطی که حاج قاسم ایجاد کرده است، دیگر نمی تواند جنگ نیابتی را آغاز کند و زیرساخت های کشورها را در این شرایط از بین ببرد. کسانی که امروز می خواهند رونق و فعالیت اقتصادی داشته باشند، سرمایه گذاری کنند و رفاه عمومی جامعه را افزایش دهند، می توانند در محیطی امن این کار را انجام دهند.

این کارشناس با بیان اینکه حتی کشورهایی که به داعش کمک کردند هم متوجه نشدند داعش قصد تسلط بر آنها را دارد، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های سپاه سفیانی در چند وقت اخیر اشغال آل سعود است، زیرا هدفش اشغال آن است. «این فروپاشی نظام اسلامی و استقرار اسلام آمریکایی است. آنها به کویت، عربستان سعودی، قطر، یمن، بحرین، امارات، عمان و حتی کشورهای آفریقایی رحم نکردند.

به گفته وی، داعش همچنان در سومالی، نیجریه و لیبی حضور دارد، حتی در مصر و سودان نیز برای این مناطق برنامه داشتند، بنابراین شهید سلیمانی باعث ریشه کن شدن قیام بزرگ آخرالزمان شد، امروز همه فعالان اقتصادی و همه دولت ها موظف هستند. به این شهید بزرگوار

شیخ گفت: اروپایی ها نیز مدیون خدمات شهید سلیمانی هستند زیرا داعش در اروپا نفوذ کرد و در آنجا کشته شد. آنها هنوز هم گاهی اروپایی ها را مورد آزار و اذیت قرار می دهند. خدمات مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی به نفع همه کشورهاست و همه دنیا مدیون ایران هستند، «اسلام و سپاه پاسداران، سربازان گمنام امام زمان(عج) در ارتش و نیروی انتظامی کشورمان هستند.

وی با اشاره به رونق تجارت بین ایران و کشورهای منطقه پس از پیروزی در نبرد با داعش، گفت: اگر این بلاتکلیفی با حضور داعش ادامه پیدا می کرد، امروز نه تنها تجارت وجود نداشت، بلکه زندگی جوامع به وجود می آمد. در حال رفتن بود و در خطر بود.

این استاد دانشگاه افزود: یکی از زیرمجموعه های زندگی اجتماعی زندگی اقتصادی است لذا تاکید می کنم همه مدیون خدمات شهید سلیمانی هستند که امیدواریم با شهدا محشور شویم و ذره ای نور از این شهید دریافت کنیم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید