جان فرزندانت را VAR بیاور، فغانی پنالتی ما را برآورده نکرد / بازی نساجی تعطیل شد

ساعت: 20:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785554

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه دوم حریف بازی بسته ای را به نمایش گذاشت اما شانس هم داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل نساجی گفت: در نیمه اول موقعیت های گلی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم اما در نیمه دوم حریف بازی بسته ای را به نمایش گذاشت و بردیم.

وی در خصوص حضور تماشاگران در این دیدار گفت: باید از آنها عذرخواهی کنیم که نتوانستیم برنده شویم. از حضور آنها انرژی گرفتیم اما نتوانستیم برنده شویم.

سرمربی استقلال درباره قضاوت این دیدار گفت: امروز می توانستیم بازی کنیم اما با کادرفنی هم صحبت کردیم. زندگی مادر و فرزندانتان را وارد فوتبال ایران کنید. مقابل فایرپاس 2 امتیاز از دست دادیم و امروز فغانی پنالتی نگرفت. امیدوارم او جرات داشته باشد که بابت نگرفتن پنالتی عذرخواهی کند. در بازی تیم ملی هم همین صحنه را برای پنالتی تیم ملی زدند. امیدوارم کمک یک داور ویدیویی به ایران بیاید. الان کشورهای درجه سه هم VAR دارند، امیدوارم کادرفنی این فناوری را به فوتبال ایران هم بیاورند.

مجیدی درباره ترکیب تیمش و سخت کوشی ووریا گفوری و همچنین عملکرد بازیکنان خارجی گفت: گفوری سه روز بود که با ما تمرین نکرده بود و سرما خورده بود به همین دلیل از او در ترکیب اصلی استفاده نکردیم. سایر بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. بازیکنان خارجی هم وارد فضای جدید و لیگ جدیدی شده اند و این فضا را تجربه می کنند، نیازی به زمان ندارند تا بتوانند عملکرد خوب خود را به نمایش بگذارند.

وی در پاسخ به این سوال که در روزهایی که پرسپولیس و سپاهان برنده نشدند استقلال هم امتیاز از دست داد، گفت: اگر در بازی قبل داور گل سالم ما را رد نمی کرد و در دقیقه 60 2 بر صفر بودیم. حالا شما این سوال را دارید از من نپرسیدی امروز هم اگر فغانی پنالتی استقلال را می گرفت و می برد، باز هم این سوال را نمی کردی. هیچ بهانه ای برای عملکرد بازیکنانم وجود ندارد اما اگر با این اشتباهات 4 امتیاز می گرفتیم الان نتایج ما کامل بود. امیدوارم در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید