درخواست یک مستقل: یک ثانیه هم نباید تلف شود. زودتر پول بیاور

درخواست یک مستقل: یک ثانیه هم نباید تلف شود.  زودتر پول بیاور

حسین فرزامی بازیکن و مدیر سابق باشگاه استقلال درباره اتفاقات اخیر در راس این باشگاه گفت: چیزی که هواداران استقلال از آن می ترسیدند برای ما اتفاق افتاده است. اتفاقی که نباید می افتاد افتاد! در پایان فصل بیست و یکم با رفتن مجیدی اوضاع تیم به هم ریخت و امسال با رفتن این پرتغالی نقشه ها از دست همه خارج شد. اما اکنون وضعیت بسیار بدتر از تابستان گذشته است.

بازیکن قدیمی استقلال اضافه کرد: نگاهی به فصل نقل و انتقالات نشان می دهد که پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و … خوب جذب کرده اند و این خط هافبک استقلال است که بدون پوشش و پشت سر همه می ماند. ما نباید زمان را تلف کنیم! تا اینجای کار ما خیلی از همه عقب هستیم. با این شرایط فصل آینده کار ما فوق العاده سخت خواهد بود.

وی ادامه داد: مدیر جدید باشگاه استقلال حتی یک ساعت هم نباید بخوابد. با شرایطی که استقلال در آن قرار دارد، او باید 24 ساعته کار کند تا عقب ماندگی ها را جبران کند. اگر از چنین روشی استفاده نشود، مطمئناً به ابتدای فصل نمی رسیم.

فرزامی خاطرنشان کرد: برای جواد نکونام متاسفم! با هزار امید و آرزو به استقلال آمد! خودش استقلالی است، پدرش استقلالی است و فرزندانش هم استقلالی هستند. حداقل کمکش کن اجازه ندهیم چنین سرمایه گذاری خوبی به هدر برود. براش بازیکن بگیر چرا از همه نپرسیدی؟

سرمربی قدیمی استقلال تاکید کرد: باید فردی پیدا شود که به این تیم پول تزریق کند. چیزی که این روزها حرف اول را می زند پول است. چرا سپاهان به راحتی بازیکن می گیرد؟ چرا پرسپولیس به راحتی بازیکن جذب می کند؟ چون پول دارن! تا زمانی که پول هست، به راحتی می توان بازیکن پیدا کرد، اما کمبود بازیکن به دلیل بی پولی است. مطمئنم مدیران قبلی استعفا دادند چون نتوانستند پول لازم برای جذب بازیکنان جدید را تامین کنند.

وی تصریح کرد: مدیرانی که برای اداره باشگاه استقلال انتخاب می شوند باید مورد حمایت قرار گیرند. اگر حمایتی از علی خاطر نباشد به سرنوشت مدیران قبلی دچار خواهد شد. چرا فتح الله زاده رفت؟ به او گفتند 300 میلیارد پول در باشگاه هست، اما آمد و دید هزار تومان هم نیست! نفر بعدی که آمد گفتند باید دو میلیون دلار بدهی خارجی و داخلی بدهی، در نهایت کمتر پرداخت کرد و رفت! الان هم بدهی به بازیکنان فصل قبل هنوز هست و در فصل نقل و انتقالات هستیم و هنوز پولی نیست. چرا چنین شرایطی برای باشگاه استقلال ایجاد شده است؟ اگر نمی توانند این باشگاه را اداره کنند، آن را به بخش خصوصی بسپارید.

فرزامی در نهایت گفت: جواد نکونام وقتی نوشت حامی مظلوم چه حرف قشنگی زد! در واقع هواداران استقلال مظلوم ترین افراد این اتفاقات هستند. دست آنها به جایی بند نیست و تنها امیدشان به مدیران باشگاهی استقلال است. آنها هم پولی ندارند بنابراین وضعیت روز به روز بدتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید