شوک برای یک ستاره مستقل؛ آیا جدایی اولیه ستاره مستقل قریب الوقوع است؟

شوک برای یک ستاره مستقل؛  آیا جدایی اولیه ستاره مستقل قریب الوقوع است؟

مجله انگلیسی «hulldailymail» در گزارشی به وضعیت پیچیده و مبهم آلیار صیادمنش، مهاجم ایرانی تیم ملی هال سیتی پرداخته است. رسانه های انگلیسی می نویسند: بازیکن 20 ساله ایرانی شب گذشته جمعه گذشته مقابل هادرسفیلد تاون یک گل تقریباً دراماتیک را از دست داد. به گفته شوتا آرولادزه، سرمربی هال سیتی، در پایان فصل درباره آینده آلیار صیادمنش، مهاجم تیم ملی ایران تصمیم گیری خواهد کرد.

این بازیکن جوان تا پایان فصل با هال سیتی قرارداد دارد، هرچند ببرها این اختیار را دارند که با مبلغی حدود 2 میلیون، به استادیوم MKM منتقل شوند. اللهیار که در مسابقات مقدماتی جام جهانی برای کشورش (ایران) شرکت می کند، قبل از بازگشت از شکست خانگی مقابل هادرزفیلد تاون جمعه شب.

شکارچی در این بازی یک موقعیت گل طلایی پیدا کرد تا هال سیتی را از شکست نجات دهد اما با یک ضربه سر ناامیدکننده این فرصت را از دست داد.

آرولادزه، سرمربی هال سیتی می گوید مهاجمش باید این فرصت را به گل تبدیل می کرد. او گفت: “به نظر من بله، شکارچی او باید از این موقعیت بهتر استفاده می کرد، اما این کار آسانی نیست.” او نیمی از جهان را از آسیا به اروپا و سپس به بریتانیا سفر کرد. او این فرصت را داشت که تابا شب خوبی را در خانه خود و هواداران سپری کند اما این اتفاق نیفتاد.

اللهیار یکی از بازیکنانی است که با نزدیک شدن به تابستان با آینده نامشخصی در باشگاه مواجه است، اما آرولادزه می گوید برای ستاره ایرانی حضور در زمین مهم است تا نشان دهد در شش بازی باقی مانده چه کاری می تواند انجام دهد.

رئیس هال با اولتیماتوم به ماهیگیرش در پایان گفت: “او نشان داد که ما می توانیم تصمیم بگیریم.” من نمی خواهم زیاد در مورد آن صحبت کنم، 6 بازی دیگر باقی مانده است. دو بخش برای تعیین آینده شکارچی وجود دارد، قسمت اول مسائل مالی است و قسمت دوم ارائه او در این 6 بازی خواهد بود.

سرمربی انگلیسی ادامه داد: شکارچی او احساس خوبی دارد، همیشه می تواند کارهای بیشتری انجام دهد، اما آمدن به اینجا، مصدومیت، 10 دقیقه بازی و بعد دوباره بیرون رفتن، 10 دقیقه بازی، سفر به تیم ملی و سپس بازگشت. دوباره آسان می خواستم به او فرصت بدهم زیرا او فقط 45 دقیقه برای (ایران) بازی کرد، در حالی که مارکوس 88 (برای فنلاند) بازی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید