اخراج قریب الوقوع ستاره یحیی از پرسپولیس!

اخراج قریب الوقوع ستاره یحیی از پرسپولیس!

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر مس رفسنجان به پیروزی برسد. پریرا در جریان دیدار مقابل سپاهان اصفهان از داور کارت قرمز گرفت تا دیدار قبلی مقابل پرسپولیس را از دست بدهد. او که در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس آمده، هنوز گلی با پیراهن این تیم به ثمر نرسانده است.

اخراج او در بازی با سپاهان تاثیر زیادی در باخت یک بر صفر پوشان سرخ مقابل صدرنشین فعلی لیگ برتر داشت تا فاصله پرسپولیس و زردپوش به چهار امتیاز رسید. عملکرد ضعیف پریرا در چند بازی اخیر این تیم توسط یحیی گل محمدی در تمرین به این بازیکن تذکر داده شد. گل محمدی از پریرا خواست تمام تمرکز خود را روی بازی های تیم بگذارد و با دوری از خشونت از محرومیت مجدد خودداری کند.

پریرا در شرایطی که برای حل مشکل گلزنی این تیم نیاز داشت به پرسپولیس آمد، اما پرسپولیس همچنان از کمبود گلزن در ترکیب خود رنج می برد تا جورجی گلچیانی یک بار دیگر از روی پنالتی برای این تیم گلزنی کند و هر سه امتیاز پرسپولیس را مقابل مس کسب کند. رفسنجان همان طور که مشخص است، لئاندرو پریرا نمی تواند مشکلات هجومی پرسپولیس را حل کند و از نظر تکنیکی و کیفی فاصله مشخصی با یورگن لوکادیا وجود دارد.

در همین رابطه شنیده ایم که این احتمال وجود دارد که با ادامه روند فعلی و ضعف مفرط لئاندرو پریرا در گلزنی و عدم تاثیرگذاری این بازیکن، باشگاه پرسپولیس از وی عذرخواهی کند. البته این به توافق طرفین بستگی دارد. طبق اخبار، قرارداد لئاندرو پریرا با باشگاه پرسپولیس یک سال و نیم به ارزش 900 هزار دلار است. ظاهراً 300 هزار دلار از آن مبلغ مربوط به نیم فصل دوم و 600 هزار دلار مربوط به لیگ بیست و سوم است. اگر پریرا با فسخ قراردادش موافقت نکند و به صورت قانونی با پرسپولیس تسویه حساب کند، باشگاه ایرانی با مشکل جدیدی مواجه خواهد شد.

البته بهترین راه حل برای حل این مشکل خودساخته، درخشش لئاندرو پریرا در ادامه فصل جاری است که چندان امیدوارکننده به نظر نمی رسد!

دیدگاهتان را بنویسید