مردم فلسطین برای نبردی قریب الوقوع آماده می شوند


ساعت: 05:50
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842217

معاون دفتر سیاسی حماس گفت که مردم ما برای یک نبرد قریب الوقوع برای شکست دادن اشغال و پاکسازی اماکن مقدس آماده می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صالح العاروری، معاون دفتر سیاسی حماس شنبه شب گفت: «مردم ما به ناچار آماده نبردی نزدیک برای شکست اشغالگران، پاکسازی حرم و دستیابی به آزادی کامل خواهند بود».

وی با تاکید بر اینکه کرانه باختری پشتوانه و کمک کننده قدس در خنثی کردن نقشه شهرک نشینان و راهپیمایی تحریک آمیز آنهاست، خاطرنشان کرد: با توجه به حلقه اطراف بیت المقدس، نباید از هیچ بودجه ای برای حفاظت از مسجد الاکسا دریغ کرد. ” اجازه نده.

العاروری خاطرنشان کرد: نبرد سیف القدس مرحله جدیدی از درگیری با دشمن را ایجاد کرد و نتایج راهبردی به نفع آرمان ما و وحدت میهن در برابر اشغالگری به دست آورد.

وی با تبریک به نوار غزه، مقاومت و شهدای قهرمان آن که شگفت انگیزترین تصاویر قهرمانی و استواری را ترسیم کرد، گفت: شهدا مایه پیروزی و رهایی هستند و قول می دهیم که خون آنها بیهوده نخواهد بود.

العاروری در بیانیه دیگری گفت: جنبش فلسطین و مقاومت تمام تلاش خود را برای آزادی زندانیان از زندان های اشغالی بدون در نظر گرفتن هزینه ها انجام می دهند.

در یک سالگرد عملیات شمشیر بیت المقدس که طی آن رژیم صهیونیستی برای اولین بار پس از چند دهه با مقاومت یکپارچه مردم فلسطین در سرزمین های اشغالی مخالفت کرد، محافل صهیونیستی نسبت به عواقب تکرار چنین حوادثی به ویژه هشدار دادند. احتمال انتفاضه سوم با نگاهی به حضور روزافزون مردم فلسطین در رویارویی با اشغالگران، این یک واقعیت است که رژیم صهیونیستی در چند دهه اخیر در وضعیت فرسایشی قرار داشته و در برابر فلسطینیان قدرتمندتر شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید