از ایستادگی مردم مظلوم فلسطین تا نابودی قریب الوقوع اسرائیل / قبله اول مسلمانان


ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1834998

سال‌هاست که شاهد ظلم و ستم استکبار جهانی به مظلومان فلسطین به سرکردگی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار هستیم، به همین دلیل است که امسال باید روز قدس را با شکوه‌تر از گذشته برگزار کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در 15 مرداد 1358 پس از بمباران جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی خطاب به تمامی مسلمانان جهان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را قدس نامید که شاهد خیل عظیمی از مسلمانان جهان است. ملتها همه ساله در راهپیمایی علیه سیاست استکبار جهانی هستیم.

آزار و اذیت ملت مظلوم فلسطین در دفاع از قدس شریف و سرزمین آبا و اجدادی مثال زدنی است، اما رژیم صهیونیستی کودک کش از هیچ ظلمی دریغ نکرده و با حمایت آمریکا و تندروهای مستکبر از همه ابزارهای دشمنی علیه فلسطینیان استفاده کرده است.

علیرغم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، می بینیم که به فرموده رهبر معظم انقلاب، وعده الهی «آلیس الصبح به زودی…» در شرف تحقق است.


a9ebd478 3a33 41c5 8dec ac79e146727f خبر خاکستری


جمهوری اسلامی ایران در دستگیری مظلوم فلسطین پیشگام است

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با مرصاد گفت: وحدت مسلمانان یک استراتژی راهبردی در دنیای امروز است که توسط امام راحل پایه‌گذاری شد و ایشان فرمودند اگر مسلمانان ادغام شوند، هر کدام یک سطل آب بر سر اسرائیل خواهند ریخت. سیل. پیروزی. .

وی افزود: امروز وحدت برای همه کشورها نقش کلیدی و راهبردی دارد به شرطی که امنیت و اقتصاد پس از وحدت محقق شود.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: امروز اگر کشورهای اسلامی متحد بودند، آمریکا، اسرائیل و استکبار نمی توانستند آنها را از هم جدا کنند.

وی گفت: اگر کشورهای اسلامی با یکدیگر متحد شوند می توانند واحد پولی را تشکیل دهند تا دلار دیگر حرف اول را نزند.

نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر این اگر کشورهای اسلامی متحد می شدند، هر کجا که می خواستند نفت صادر کنند، دنیا فلج می شد و دنیا در مقابل آنها زانو می زد.

حجت الاسلام حسینی کیا با تاکید بر نقش کلیدی وحدت خاطرنشان کرد: مسلمانانی که باید به ندای قرآن پاسخ دهند و پرچمدار دفاع از مظلوم باشند باید با یکدیگر متحد شوند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با اجابت به ندای قرآن و سیره معصومین(ع) در دستگیری مظلوم فلسطین پیشگام و پیشرو بود و به میدان آمد و هر کاری کرد. تلاش در آن دوره».

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: بسیاری از کشورهای دیگر پس از جمهوری اسلامی ایران در روز قدس راهپیمایی و به میدان خواهند آمد.

نماینده مردم سنگر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً اگر امسال ظرفیت راهپیمایی ایجاد شود، مردم ایران حضور چشمگیری خواهند داشت تا جهانیان را متحیر کنند و بدانند که ملت ایران بر آرمان ها ثابت قدم است. امام خمینی، انقلاب، ارزش‌ها و حراست: «این یعنی مردم مظلوم فلسطین.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: امیدواریم امسال این ظرفیت را داشته باشیم که ملت ایران در روز قدس حضور ویرانگر دشمن را داشته باشد.


11159303 6422 4f75 aefa cba5a9660871 خبر خاکستری


قیام امت اسلامی در روز قدس پیامی است به آمریکا به عنوان حامی غاصب اسرائیل/ لزوم پاسداری از دیدگاه امام راحل در روز قدس

رحمت الله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: روز قدس روز اسلام است. این نامی است که من خمینی (ع) انتخاب کرده‌ام.

وی افزود: بر اساس آیه شریفه «ما نمی خواهیم کسانی را که در زمین به ما ظلم می کنند تحقیر کنیم و آنها را امام و وارث قرار دهیم… انسجام، وحدت، یکپارچگی و تلاش همه مسلمانان برای حفظ مظلومان ضروری است. .

نانوروزی افزود: همه باید از دیدگاه امام راحل به روز قدس به عنوان روز اسلام دفاع کنیم و در رعایت تاکیدات مقام معظم رهبری و فرمایشات پیامبر عظیم الشأن اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) کوشا باشیم. برای کمک به مظلومان

وی گفت: روز به روز شاهد ظلم و جنایت دولت مستبد و غیررسمی اسرائیل هستیم که البته به رسمیت نمی شناسیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم غاصب، ترور و کودک کش اسرائیل خون هزاران انسان بی گناه را ریخته و به غارتگری مشغول است.

نوروزی گفت: در روز قدس باید نشان دهیم که ایران همچنان به عنوان امت جهان اسلام و طلایه دار احیای اسلام در صحنه است و این آشفتگی و حرکت امت اسلامی پیامی است به آمریکا که حامی چنین اشغالگری و غصبی است.»


e39b39f2 00a4 4544 967a 5b1e14dd3ae5 خبر خاکستری


شرکت در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه دینی، ملی و انسانی است

پرویز اوسطی در گفت و گو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه دینی، ملی و انسانی همه مردم و مسئولان است به ویژه در این شرایط که شاهد تجاوزات مستمر رژیم غاصب صهیونیستی هستیم. “

وی افزود: در این شرایط همه نیاز به مشارکت دارند و من به عنوان نماینده مجلس از مردم سرافراز ایران دعوت می کنم در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند و ضربه ای دیگر به دهان صهیونیست های غاصب و حامیان آنها به ویژه وارد کنند. جنایتکاران. ایالات متحده».

وی گفت: حمایت غیرمنطقی آمریکا از اشغالگر اسرائیل روحیه تجاوزگری و بی تفاوتی آنها را نسبت به حقوق متقلبانه مردم فلسطین حفظ می کند.

وی گفت: توده های آزادی خواه جهان به ویژه ملت های مسلمان و ملت عزیز ایران که همواره پشت سر آرمان های فلسطین ایستاده اند باید روز جمعه برگ زرین دیگری در تاریخ بنویسند.


cb5ca554 acb4 4de6 ae1d afe1083d7110 خبر خاکستری


روز قدس نماد پایداری و پایداری ملت مسلمان فلسطین است/ تقویم نابودی رژیم غاصب صهیونیستی کلید خورده است.

گلمرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: روز قدس نماد ایستادگی و پایداری ملت مسلمان فلسطین است و امام راحل این روز را برای توجه به وحدت و یکپارچگی مسلمانان انتخاب کردند.

وی در خصوص بزرگداشت روز قدس افزود: امیدواریم در این روز گرانقدر و پر از خیر و برکت، شاهد تجلی خشم مقدس مسلمانان علیه استکبار جهانی به ویژه شرور، غاصب و کودک باشیم. رژیم ترور اسرائیل.»

منتظری گفت: انتظار می رود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر عظمت و اقتدار مسلمانان به نمایش گذاشته شود و پایه های حکومت متزلزل صهیونیستی بیش از پیش متزلزل شود.

وی گفت: بر اساس سنت الهی پیروزی در جبهه حق خواهد بود و این رژیم محکوم به شکست است، مشروط بر اینکه مسلمانان برای یکدیگر ارزش قائل شوند و متحد شوند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پیروزی های اخیر ملت مظلوم فلسطین و پیشرفت های دفاعی، دستور کار نابودی رژیم غاصب صهیونیستی کلید خورده است.

منتظری گفت: شک نداریم که با بیداری اسلامی و آموزش های جبهه مقاومت، شرایط برای رژیم صهیونیستی هر روز سخت تر می شود. رژیمی که تا همین اواخر از نیل تا فرات می گفت، اما امروز از دفاع از خود عاجز است.

وی افزود: امیدواریم این جمعه به فضل الهی شاهد شکوه و عظمت بیشتری در اقصی نقاط ایران عزیز و سربلند و جهان اسلام باشیم.

به گزارش مرصاد، با توجه به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی و لزوم توجه به آموزه های دینی برای کمک به مظلومان، باید در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم و امیدواریم در این روز شاهد غرش ملت های مسلمان علیه استکبار جهانی باشیم. آخرین جمعه ماه مبارک. بیایید باشیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید