مقاومت فلسطین برای نبردی جدید آماده می شود


ساعت: 05:20
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819879

روزنامه لبنانی الاخبار می نویسد: گروه های مقاومت فلسطینی در غزه خود را برای درگیری جدید با رژیم صهیونیستی آماده کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الاحبار به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد که مقاومت در صورت عبور از خطوط قرمز آماده رویارویی جدید با دشمن اشغالگر است.

یک منبع فلسطینی در گفت و گو با الاخبار گفت: اگر دشمن در قدس و کرانه باختری در ماه مبارک رمضان در بخش امنیتی و نظامی کار احمقانه ای انجام دهد، ما آماده مقابله با آن هستیم.

وی افزود: دستورات آویو کوکافی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی برای راه اندازی و افزایش سامانه های گنبد آهنین در نوار غزه تلاشی برای بازدارندگی بیشتر و ایجاد رعب و وحشت در گروه های مقاومت است.

این منبع فلسطینی افزود: دشمن صهیونیستی در شرایط کنونی نمی خواهد با غزه درگیری را آغاز کند، زیرا نتوانسته است سلطه خود را حتی در جبهه داخلی به ویژه در قدس و کرانه باختری اعمال کند.

وی گفت: برآوردهای مقاومت این است که اشغالگران در حال حاضر آمادگی نظامی برای جنگ با نوار غزه را ندارند زیرا هدفی برای دستیابی به آن در منطقه ندارند و تنها دستاورد آنها در هر درگیری جدید ممکن است کشتار و کشتار غیرنظامیان باشد. .

یک منبع آگاه گفت: از نظر سیاسی ورود رژیم صهیونیستی به جنگی دیگر می تواند به فروپاشی کابینه ائتلافی این رژیم منجر شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید