نیروی زمینی ارتش تهدیدات قریب الوقوع را خنثی کرده است


ساعت: 19:49
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896109

فرمانده کل ارتش در رزمایش 1401 گفت: امروز نیروهای جوان و آموزش دیده ارتش با تلفیق تجهیزات جدید و بدیع گام های مهمی برای غلبه بر تهدیدات پیش رو برداشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در رزمایش نیروی زمینی منطقه 1401 در وی با بیان اینکه نیروهای مسلح باید همواره آموزش، تجهیزات و تسلیحات خود را متناسب با تهدیدات روز ارتقا دهند، تصریح کرد: نیروی زمینی آموزش دیده امروز با تلفیق تجهیزات جدید و بدیع گام های مهمی برای خنثی سازی تهدیدات پیش رو برداشته است.

فرمانده کل ارتش با اشاره به پیشرفت چشمگیر و آموزش خوب یگان های رزمی نیروی زمینی گفت: بحمدالله امروز نیروی زمینی و پدافند، هوانیروز و نیروی دریایی ارتش آماده حمل و نقل هستند. از هر مأموریتی برای حفظ استقلال، تمامیت ارضی و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی.» ایران را دارند که با هماهنگی، هم افزایی و روحیه بالای نظامیان جمهوری اسلامی محقق شده است.

لازم به ذکر است رزمایش 1401 نیروی زمینی ارتش از روز گذشته (چهارشنبه 25 شهریور) با استقرار یگان های عملیاتی نزاجا در منطقه عمومی این رزمایش وارد مراحل عملیاتی شد.

دیدگاهتان را بنویسید