تصمیم یحیی خبرساز شد؛ این ستاره انتظارات را برآورده نکرد

تصمیم یحیی خبرساز شد؛  این ستاره انتظارات را برآورده نکرد

احمد گوهری دروازه بان نسبتا جوان پرسپولیس در بازی دوستانه اخیر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت.

این دروازه بان که پس از اخراج حامد لاک از پرسپولیس به طور غیرمنتظره ای گلزن اول تیمش شد، در این دیدار دو گل بسیار بد دریافت کرد. احمد گوهری از روی ضربه ایستگاهی گل عجیبی به ثمر رساند که همه هم تیمی هایش را شگفت زده کرد.

او قبل از پایان نیمه اول این دیدار دوستانه یک گل دیگر به ثمر رساند تا یحیی گل محمدی و ستاد پرسپولیس را کاملا ناامید کند. این در حالی است که داود فنایی پیش از این در دیداری دوستانه اعلام کرده بود که در غیاب حامد لک تا پایان فصل با احمد گوهری ادامه خواهد داد و ترسی از غیبت دروازه بان اول تیمش، بلکه احمد گوهری در این بازی ندارد. مقابل استقلال و هواداران به خصوص روز شکست و حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک نشان داد که بی ثبات است و نمی تواند انتظارات را برآورده کند.

شاید بدترین بازی احمد گوهری همین بازی دوستانه با نفت مسجد سلیمان بود. او در این دیدار تدارکاتی مقابل تیم پایین نفت مسجد سلیمان با استرس زیادی ظاهر شد! مربیان پرسپولیس و حتی کادرفنی نفت مسجد سلیمان باور نمی کردند که دروازه بان فیکس مدافع عنوان قهرمانی در یک بازی دوستانه و کم اهمیت چنین اشتباهی را نشان دهد. شاید همین عملکرد بسیار ضعیف احمد گوهری باعث شد تا یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس تصمیم به بازگرداندن حامد لک بگیرند. پرسپولیس قبل از مسابقات لیگ برتر 6 دیدار مهم دارد و باید حداکثر امتیاز را جمع آوری کند.

دیوید فنایی، هوادار سرسخت احمد گوهری که معتقد بود این دروازه بان پس از اخراج حامد لق به راحتی می تواند جای او را بگیرد، حالا به خیلی چیزها پی برده است. احمد گوهری از طریق نقل و انتقالات زمستانی قرارداد خود را برای پیوستن به پرسپولیس فسخ کرد. او خیلی زود به دلیل اتفاقات غیرقابل تصور و حواشی بین مربیان حامد لاک و پرسپولیس، گلزن اول تیمش شد اما نتوانست از این فرصت بادی به خوبی استفاده کند.

به نظر می رسد در این شرایط و در صورت ادامه ناکامی و خطاهای احمد گوهری در دیدارهای پرسپولیس، شاید در پایان فصل مجبور به خداحافظی از این تیم شود!

دیدگاهتان را بنویسید