زمانی که میرشاد مجیدی انتظارات را برآورده نکرد

زمانی که میرشاد مجیدی انتظارات را برآورده نکرد

روز گذشته بر اساس تصمیمات صادره از سوی رئیس فدراسیون، میرشاد ماجدی، مرتضی محصص، ابراهیم قاسم پور، پرویز مظلومی، حمید استیلی، نادر عزت اللهی و علی عسگر دهیار روستا به عنوان اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال انتخاب و معرفی شدند.

همانطور که می دانید کمیته فنی نقش مهمی در فدراسیون ها و باشگاه های حرفه ای دنیا دارد و اعضای این کمیته توسط افراد متخصص انتخاب می شوند. کمیسیون فنی فدراسیون فوتبال بدون شک اولین نقش خود را در تاریخ تیم ملی ایران ایفا خواهد کرد و اعضای این کمیسیون باید در مورد مسائل تیم ملی در جام جهانی و عملکرد دراگان اسکوچیچ اظهار نظر کنند.

اما میرشاد ماجدی در اولین تصمیم عملیاتی خود به عنوان صادرکننده این تصمیمات مهم ارزیابی قابل قبولی دریافت نکرد و سلیقه او قابل قبول نبود. مجیدی با احترام ویژه به تمام اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال مجبور شد از چهره هایی استفاده کند که در حال حاضر هدایت تیم را برعهده دارند که جوان تر و با انگیزه تر هستند.

با این کمیته فنی نمره خوبی نگرفتی آقای میرشاد ماجدی!

مجیدی نه تنها حکم جدیدی برای حمید استیلی که اکنون سرمربی تیم ملی است صادر کرد، بلکه از این قاعده مستثنی تلقی نشد. اکنون این کمیته فنی متروکه علاوه بر انتقاد از اعضای خود، دارای دو عضو تکراری است که حضور یا عدم حضور آنها در کمیته تاثیر چندانی ندارد.

اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال را تصور کنید. یحیی گل محمدی، فرهاد مجیدی، محرم نویدکیا، جواد نکونام، حسین فرکی، محمد حکپور و …. در آن صورت چه کسی می تواند به سلیقه میرشاد مجیدی اعتراض کند؟ برخی از بهترین و شایسته ترین مربیان لیگ می توانند به کمیته فنی بپیوندند. ممکن است یکی دو پیشکسوت دیگر محکوم شوند و کار انجام شود تا گروه ناشناس در فدراسیون نبینیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در رویداد مهمی که از آن انتظار زیادی داشتیم؛ متاسفانه نمره قبولی نگرفت.

دیدگاهتان را بنویسید