وقتی بازیکنان با کادر فنی رابطه خوبی دارند، نمی توان از کنار صحبت کرد/ اظهارات VAR صحت ندارد، ما همه پرس و جوها را انجام دادیم

ساعت: 16:39
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779257

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: ما خالی از اشتباه نیستیم و به کار حساب شده خود ادامه داده ایم، اما ادامه همکاری با این شرکت یا خیر در آینده مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار شبکه ورزش راه دانا ؛ حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از پایان جلسه هیات مدیره فدراسیون فوتبال گفت: امروز اعضای محترم هیات رئیسه و رئیس فدراسیون لطف کردند و من را که بازیگر بودم انتخاب کردند. دبیرکلی به مدت 3 ماه به عنوان دبیرکل: کار من طبیعتا سخت تر می شود، باید از تجربیاتم در عرصه بین المللی استفاده کنم و از ارتباطاتم برای توسعه فوتبال استفاده کنم.

وی افزود: قطعا در این مسیر کاستی هایی وجود دارد و من هم کمبودهایی دارم. از همه می خواهم که به پیشرفت فوتبال کمک کنند. در این مدت فدراسیون نشان داده که مسیر پیشرفت را در پیش گرفته است، هر چند نیاز داریم که توصیه هایی به ما بکنید.

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: امروز بیش از 20 تصمیم داشتیم. یکی از مهم‌ترین تصمیم‌هایی که فوتبال ما سال‌ها پیش به آن نیاز داشت حذف گل‌هایی بود که در اوج و فرود فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و مسابقات بانوان به ثمر می‌رسید.» اوج می‌گیرند و سقوط می‌کنند، هرچند معتقدم آدم‌ها در فوتبال سالم کار می‌کنند، اما ما نیاز به قوانینی برای پیشبرد امور

کامرانی فر تاکید کرد: تیم امید در یک سری مسابقات شرکت می کند، هیات مدیره تصویب کرد که با کادر فنی بسیار خوب می توانیم برای اولین بار تا المپیک 2024 به المپیک برسیم. تلاش هیئت مدیره این است که تیم های ما به ویژه در المپیک در بالاترین سطح باشند.

وی در خصوص دبیرکلی فدراسیون فوتبال که باید 4 سال سابقه مدیریتی در فوتبال داشته باشد و اینکه آیا این تجربه را دارد یا خیر، گفت: همه می دانند که من کاندیدای هیئت رئیسه فدراسیون بودم. یکی از شروط مدیریت 4 سال مدیریت است.» یکی از نکاتی که در اساسنامه پیش بینی شده این است که تمامی افرادی که دارای مسابقات بین المللی هستند جزء سوابق مدیریتی آنها محسوب می شود و در کنار آن تجربه مدیریت در زمینه ورزش از گذشته و تمامی افرادی که برای عضویت در هیات مدیره ثبت نام کرده اند می توانند به عنوان دبیرکل فعالیت کنند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص فوتسال نیز گفت: فوتسال برای فدراسیون بسیار مهم است. با اتفاقاتی که در دوره قبل افتاد به زودی شرایط تیم ملی و رئیس کمیسیون فوتسال را اعلام خواهیم کرد. چشم انداز ما باید چشم انداز پیشرفت باشد. فدراسیون اینطوری از کسی تعریف نمی کند. طی چند روز آینده برای تمام قسمت های فوتسال تصمیم گیری خواهد شد و تغییرات فوتسال را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی در خصوص میزبانی دیدار با تیم ملی فوتبال کشورمان در لبنان گفت: تا چند روز پیش مکان و حتی حضور و تایید داوران مشخص نشده بود اما امروز از طریق ایمیل اعلام شد. با بیان اینکه این دیدار در لبنان برگزار می شود، تصریح کرد: برای ما فرقی نمی کند و هر جا که برویم با تمام توان حضور داریم.

کامرانی فر در خصوص حضور تماشاگران در این دیدار گفت: در این صورت پروتکل های کشور میزبان باید همه چیز را به فیفا اعلام کند. مهمان نمی تواند در این مورد اظهار نظر کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره حواشی که برای تیم ملی ایجاد شد و برخی بازیکنان اظهار نظر کردند، گفت: اگر در تیمی مشکلاتی وجود داشته باشد این مشکلات روی نتایج هم تاثیر می گذارد. وقتی بازیکنان با کادر فنی رابطه خوبی دارند نمی توان صحبت کرد. شرایط تیم ملی فوق العاده خوب است و همه کمک می کنند. تیم ملی حکمرانی خوبی دارد در حالی که رئیس فدراسیون در کنار تیم است و همیشه در کنار تیم عزیزی هادم است و همه مسائل را مدیریت می کند.

وی در خصوص اظهارات یکی از داوران در برنامه فوتبال برتر مبنی بر وجود واسطه در فوتبال کشور گفت: نمی شود وارد صحبت شد. اگر کسی مدارکی دارد می تواند ارائه کند. این فدراسیون که با سلامتی کار می کند در همه امور دخیل است. ما به کسی تعارف نمی کنیم و اگر کسی اشتباه کند با او برخورد می شود. من برنامه دیشب را ندیدم اما سوالاتی را از من گرفتند اما صحبت های صالحی قابل تامل است. داوران ما فوق العاده قوی هستند، اشتباه می کنند، اما واقعا سخت کار می کنند. من از جامعه قضات هستم و در سلامت آنها تردیدی ندارم. فقط آنها باید تلاش کنند تا تمام ظرفیت خود را در زمین نشان دهند، با انرژی زیاد قضاوت کنند و فدراسیون در تلاش است تا داوری ما را بهبود بخشد. عزیزی هادم خود گام های زیادی برای داوران برداشته است. تاکید می کنم همه داوران ما خوش اخلاق، خوب و سالم هستند.

کامرانی فر در خصوص قرارداد با این شرکت VAR گفت: در حال حاضر یک سیستم کامل داریم VAR در ایران داریم. ما باید داوران خود را آماده می کردیم و برای آن به سیستمی نیاز داشتیم. ما قطعا آموزش خود را با این سیستم آغاز خواهیم کرد.

دبیر کل فدراسیون در خصوص شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد با این شرکت گفت: باید برای واردات این سامانه در ایران تلاش کنیم. چه در مسابقات ملی و چه در لیگ برتر. ما کارهای زیادی برای این شرکت انجام دادیم و قبل از هر کاری پرس و جو کردیم. اینکه دوستان یکسری مسائل را مطرح کردند به نظر ما درست نیست. دو نفر که از این شرکت وارد ایران شده بودند مجوز ورود گرفتند. انتظارات FF این بود که در این شرایط برای VAR بیشتر حمایت شود. ما خالی از اشتباه نیستیم و به کار حساب شده خود ادامه داده ایم اما ادامه همکاری با این شرکت یا خیر در آینده مشخص می شود.

وی در خصوص وضعیت هیئت داوران گفت: طبیعتاً دو نفر باید از ریاست مجمع برکنار شوند و به محض تشکیل جلسه فدراسیون تکلیف این دو نفر مشخص و به عنوان رئیس انتخاب می شوند. فدراسیون خوب است و همه نسبت به فوتبال حساس هستند. من از شما می خواهم در جلسه حضور داشته باشید و ببینید که اعضا چگونه در مورد مسائل فوتبال با جزئیات صحبت می کنند. تیمی که قرار بود در ماه اوت باشد، اکنون در بالاترین سطح است. داوران ما در فینال جام جهانی فوتسال حضور داشتند اتفاقات خوبی در فدراسیون افتاده است و مطمئن باشید همه برای اتفاقات خوب تلاش می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید