من در ترکیب نیستم اما همه بازیکنان ما از جام حذفی تجربه دارند/ درباره پرسپولیس با سند صحبت کنید.

ساعت: 17:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793687

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود اینکه در ترکیب بازی با ویستاتوربین نیستم، اما همه بازیکنان پرسپولیس تجربه حضور در این جام را دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدجلال حسینی پیش از دیدار مقابل پرسپولیس مقابل ویستاتوربین در مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: جام حذفی همیشه جام عجایب بوده است. این مسابقه سختی است زیرا بازیکنان اغلب تمرکز ندارند، اما امیدوارم امروز این اتفاق نیفتد و بتوانیم مقابل ویستاتوربین خوب بازی کنیم.

وی درباره اینکه در این دیدار بازی نمی کند، توضیح داد: بازیکنان ما آماده هستند و فرقی نمی کند در تیم باشم. امید عالیشاه یا شخص دیگری، همه بازیکنان ما تجربه دارند و می دانند که مسابقات حذفی سخت است، مخصوصا بازی امروز برابر نیست و می توانیم بازی خوبی داشته باشیم و در نهایت برنده شویم.

کاپیتان تیم پرسپولیس درباره تصمیم اخیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده گل گهر بازیکن گابنی و حواشی بعد از این تصمیم گفت: من فقط در مورد پرسپولیس نمی گویم و هرکس می خواهد حرفی بزند باید مدرک داشته باشد. وی ادامه داد: ما هم حرفه های زیادی داریم اما نکرده ایم و به آنها نخورده ایم، امیدوارم هرکسی که علیه پرسپولیس حرف می زند سند داشته باشد، اگر مستند صحبت کند به آن حرف ها پاسخ می دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید