جام حذفی جام معجزه است اما همه تیم ها تنبیه شدند/ اگر قوی نشویم مشکل داریم

ساعت: 20:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801414

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: همه تیم ها پس از شکست مقابل مس در رختکن جریمه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام سرمربی این تیم در خصوص دیدار مقابل مس گفت: بالاخره جام حذفی جام شگفتی است. شما به اشتباه مجازات نمی شوید، بلکه حذف می شوید. با یک اشتباه بچه گل خوردیم، از دو قدم چند بار دروازه حریف را باز نکردیم و همین اشتباهات ما را به دردسر انداخت و به ضربات پنالتی ختم شدیم. از همه هوادارانی که در این سه سال تحت هر شرایطی در کنار تیم ما بودند عذرخواهی می کنم و امیدوارم از این شکست درس بگیریم و بتوانیم به خوبی از پس آن برآییم و به ادامه مسابقات فکر کنیم. من در رختکن با بازیکنان تیم صحبت کردم و همه اعضای تیم جریمه شدند، در هر بازی باید با تمرکز 100 درصد به میدان برویم تا دوباره غافلگیر نشویم.

وی گفت: لیست خریدم را به باشگاه دادم و همچنین گفتم تیم ما باید تقویت شود. اگر تیم تقویت نشود، نه در لیگ برتر و نه در لیگ قهرمانان آسیا نمی‌توانیم با حریفان خود مبارزه کنیم و این یک مشکل حیاتی برای تیم ما است که دو سال از پنجره نقل و انتقالات محروم است و تیم ما. نیاز به انرژی جدید دارد، وجود دارد.

نکونام در پایان گفت: به هواداران دلسوز و مردم خوب خوزستان این نوید را می دهیم که بیشتر مبارزه کنیم و بتوانیم شرایط خوبی را برای تیم فولاد فراهم کنیم تا دوباره آنها را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید