آیت الله خاتمی: به رئیس جمهور اعلام کردیم منصرف می شویم اما نمی گذاریم حکم حجاب پابرجا بماند/به قوه قضاییه می گوییم دستت درد نکنه.

آیت الله خاتمی: به رئیس جمهور اعلام کردیم منصرف می شویم اما نمی گذاریم حکم حجاب پابرجا بماند/به قوه قضاییه می گوییم دستت درد نکنه.

یکی از اعضای شورای رهبری مجلس خبرگان رهبری عمامه انداختن را با وجود اینکه وجود دارد رو به افزایش است و افزود: البته اراذل و اوباش قبل از انقلاب این کارها را انجام می دادند و امروز مردم به افرادی که این کار را می کنند غبطه می خورند.

آیت الله احمد خاتمی در جمع مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه اعزامی در ایام فاطمیه با بیان اینکه اخیراً معاندین در موضوع محاربه جنجال راه انداخته اند، گفت: حمایت قانون اساسی و قانون اساسی است. قوه قضائیه در این زمینه تحریر الوسیله امام راحل است که می گوید محرّب کسی است که با سلاح سرد یا گرم دیگران را می ترساند و فرقی نمی کند که آن شخص کشته شود یا نه.

یکی از اعضای هیئت مدیره شورای خبرگان رهبری افزود: ما از اعدام استقبال نمی کنیم، اما اگر کسی جان مردم را بگیرد و به شهادت برساند، همان طور که با شهیدان زاهدلوی، علیمادی و عجمیان انجام دادند. با آن چه باید کرد و نظر ما این است که گفتار همه فصل است; این قانون است و قانون مجازات اسلامی حکم رزمنده را مشخص کرده است.

خاتمی افزود: در اغتشاشات اخیر مردی با اسلحه غوغا خیابان را مسدود کرد و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شد و تعدادی از قضات پس از محاکمه به این نتیجه رسیدند که این مرد رزمنده بوده و قانون باید رعایت شود. حالا ببینید مخالفان چه بحثی را شروع کردند.

عضوهیئت علمیه تاکید کرد: اجرای قاطعانه قانون باعث کاهش جنایات و اغتشاشات می شود و دشمنان آرزوهای زیادی برای این کشور دیده اند و از جنایتکارانی که 17 هزار نفر از ملت ایران را به خاک و خون کشیدند حمایت می کنند.

دست دستگاه قضایی درد نکنه

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه به قوه قضاییه می گوییم قاطعانه عمل کنید و دستتان درد نکند، گفت: وی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون 9 قیام در کشور رخ داده است که قیام بنی صدر، لیبرال ها، باند مهدی هاشمی، دانشگاه کوی، انتخابات 88 و اغتشاشات سال 98 و … شورش های اخیر از جمله آنها بود.

وی تصریح کرد: هدف مشترک دشمنان، مخالفان و ضدانقلاب در همه این اغتشاشات، مقابله با اسلام و براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

.هر که عمامه را دور انداخت دین را دور انداخت

خاتمی افزود: عمامه نماد دین است و فقط چند متر پارچه نیست، بلکه هر که عمامه انداخت در واقع دین را انداخته است و بسیاری از این افراد جاهل هستند و این نشانه هایی است که هدف از این اقدامات مقابله است. و مبارزه با دین

عمامه ها بزرگ شده اند

یکی از اعضای شورای رهبری مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عمامه انداختن با وجود اینکه زیاد شده است، افزود: البته قبل از انقلاب اراذل و اوباش این کارها را انجام می دادند و امروز مردم با افرادی سروکار دارند که دشمن عمامه کارآمدی آن است که می تواند شاه و رژیم طاغوتی را با قدرت سرنگون کند.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: هدف دشمن تضعیف دین است و در این صورت به کسی رحم نمی کنند و البته مطمئن هستیم که دشمنان شکست خواهند خورد.

اجازه نمی دهیم قانون حجاب روی زمین بماند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مقابله با حجاب یکی از اهداف دشمنان در این اغتشاشات است، افزود: گسترش بی حجابی از پیامدهای اغتشاشات اخیر است در حالی که حجاب است. فرمان خدا.

وی تاکید کرد: ما در جلسه ای با حضور رئیس جمهور اعلام کردیم، اما نمی گذاریم حکم حجاب که در 10 آیه قرآن کریم آمده است، بر زمین بماند.

امام جمعه موقت تهران افزود: انقلاب اسلامی برای اقامه دین بود و دشمنان می خواهند با حجاب مقابله کنند و در این زمینه نظریه پرداز آمریکایی می گوید اگر مرجعیت و حجاب را از بین ببریم جمهوری اسلامی از بین می رود. و اگر در این حجاب را از بین ببریم، چهره ولایت خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید