دانش آموزان بادنگانی با سرما و مشکل برق دست و پنجه نرم می کنند/ مدیرعامل برق استان چه قولی داد؟


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909154

دانش آموزان روستای بادنگان به دلیل بی توجهی مسئولان این روزها سرمای پاییزی را تحمل می کنند. جدای از همه تلاش‌ها، ضعف‌هایی همچنان مشاهده می‌شود و در این راستا تلاش مسئولان کشوری و گیرندگان مربوطه نیاز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، کمال انسان در گرو تربیت صحیح است و تربیت وسیله ای برای رسیدن به نهایت عزت انسان است، لذا متولیان امر آموزش و پرورش باید به فکر کیفیت آموزش و افزایش کارایی در این زمینه باشند. اقدام برای دستیابی به اهداف مهم آموزشی و تربیتی به منظور دستیابی به اهداف مهم در این بخش.

علاوه بر کیفیت آموزش در نظام آموزشی، توجه به توسعه تجهیزات آموزشی و آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است تا دانش آموزان و معلمان بتوانند با خیالی آسوده فرآیند یاددهی و یادگیری را طی کنند و در پایان شاهد نتیجه مثبت باشند. سال تحصیلی.

در سال های اخیر تا کنون به توسعه زیرساخت ها در مدارس کهگیلویه و بویار احمد توجه شده است، از این رو در زمینه خرید تجهیزات، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، نوسازی مدارس، توجه به الزامات و ارائه خدمات آموزشی جدید. روش ها برخی از پیشرفت ها در مدارس کهگیلویه و بویراحمد مشاهده شد.

جدای از همه تلاش‌ها، هنوز نقاط ضعفی مشاهده می‌شود و در این راستا تلاش دستگاه‌های دولتی و هیأت‌های ذیربط لازم است تا مشکلات حل شود و نظام آموزشی بتواند به اهداف خود در آموزش و یادگیری دانش‌آموزان دست یابد. روش مناسب.آهسته


187698b8 e0cb 4fab 8af9 324051d56be6 خبر خاکستری

در همین راستا استاندار کهگیلویه و بویراحمد همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در بازدید از مدارس گفت: در بازدید از کلاس های درس از وضعیت ساخت و ساز و تجهیزات آن ناراضی بود و گفت: تجهیزات مدارس ناکافی بود و باید تا اوایل مهرماه تجدید شود.

احمدزاده در گفتگوی تلفنی با مدیرکل نوسازی مدارس استان که در تهران حضور داشت، بر تعمیر، رنگ آمیزی و بهسازی مدارس و به روز رسانی تجهیزات قبل از بازگشایی مدارس تاکید کرد و گفت: در صورت وجود مشکل به آنها اطلاع دهید. تا بتوانند تصمیم او را بگیرند.

وی بیان کرد: در دیدار با وزیر آموزش و پرورش علاوه بر تامین تجهیزات مدارس استان، مبلغ 5 میلیارد تومان نیز تخصیص یافت.

استاندار کهگیلویه و بویار احمد گفت: تجهیزات کافی برای نوسازی مدارس وجود دارد و با همکاری آموزش و پرورش مدارس باید برای سال تحصیلی آینده آماده شوند.


87a86613 0141 460c 986d b2cb31d43aac خبر خاکستری

از سوی دیگر، پیش از این مدیرکل آموزش و پرورش در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: در حوزه فضای آموزشی بویراحمد نیاز به توجه بیشتری دارد و در مراحل بعدی گچساران و دنا که به دلیل یک مشکل دچار مشکل شدند. زلزله، باید مورد توجه قرار گیرد

این مسئول گفت: ماه گذشته جلسه ای با استاندار خیرین و نمایندگان استان برگزار شد و در آن جلسه قول داده شد که وسایل گرمایشی به موقع تامین شود و توسط تجهیزات استانداری انجام شود.

دغدغه کارکنان و معتمدین ذیربط نشان از پیگیری و رفع مشکلات مدارس برای سال تحصیلی جدید دارد، اما برخی مدارس با گذشت حدود 2 ماه از سال تحصیلی جدید با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند که نیاز به بررسی و رفع آنها دارد.


8c2cc469 215b 42ae 8bce 1248af6d8c30 خبر خاکستری

در همین رابطه مسئولان دبستان شهید یدالله بهادر روستای بادنگان علیا از توابع شهرستان دانا در خصوص مشکلات این معلم در گفت و گو با این پایگاه خبری گفتند: کابل های برق روستای بادنگان از سیمی به خود مدیریتی و تبدیل شده است. در شرایطی که چندین بار قرقره های سیم به سرقت رفته و کابل جدید نصب شده است اما برای تبدیل کابل های سیم به خود نگهدار هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

این مسئولان افزودند: به دلیل کمبود برق در این مدرسه در شوفاز، سیستم های کامپیوتری کار نمی کند و دانش آموزان و معلمان با مشکل مواجه هستند.


4a2784b4 a445 42da 8e3d c91edc81e92a خبر خاکستری

ایشان در ادامه اذعان داشتند: همچنان منتظر ردیابی مسولین برق از سیم کشی مدرسه تا خودنگهدار جهت روشنایی، سیستم گرمایشی و همچنین راه اندازی سیستم های کامپیوتری هستیم.

جمال معتمدی زاده در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس اظهار داشت: ابتدا با توجه به گرانی سطح مقطع و متراژ باید فاصله مدرسه تا شبکه برق مورد مطالعه قرار گیرد لذا درخواست مسئولین ذیربط در این زمینه مدرسه پیگیری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویار احمد گفت: یکی از دلایل تاخیر در تبدیل کابل سیم به خود نگهدار، انجام محاسبات و بررسی های کارشناسی برای ارزیابی این مسیر است.

وی با بیان اینکه پیگیری و تبدیل کابل سیمی به خود نگهدار در دستور کار قرار گرفت، تاکید کرد: مسئولان مدرسه شهید یدالله بهادر مطالبات خود را در این خصوص به آموزش و پرورش شهرستان دانا ارائه کنند تا مطالبات آنان برآورده شود. پیگیری کرد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید