تولیدکنندگان آلومینیوم برای بقای هت تریک مقابل فجر/ شیرازی دست و پنجه نرم می کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; در ادامه دو دیدار اخیر تیم ملی در مقدماتی جام جهانی و بعد از عید نوروز، هفته بیست و چهارم جام خلیج فارس که از روز جمعه آغاز شده است، یکشنبه 14 فروردین ماه با دو دیدار پیگیری می شود. در این چارچوب و در دیداری حساس تیم های آلومینیوم و فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت 19:45 به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ) در مشهد برگزار می شود.

آلومینیوم سازان که پس از جدایی رسول خطیبی با حضور رحمتی روی نیمکت این تیم، سرانجام پس از 13 هفته ناکامی مقابل تراکتورسازی موفق به ثبت پیروزی شدند، پس از وقفه ای کوتاه در عید، تمرینات فشرده و جدی خود را دنبال کردند. زیر نظر رحمتی و دستیارانش پس از عید نوروز، بازیکنان این تیم می توانند آمادگی بیشتری برای رویارویی با فجر سپاسی داشته باشند.

او سهمیه لیگ برتر را کسب کرد و پس از 8 سال انتظار دوباره در تیم قدیمی و ریشه دار فجر شهید سپاسی شیراز در رده اول فوتبال ایران ظاهر شد اما کار بزرگی بود که این تیم توانست انجام دهد، فجرسپاسی شیراز به لیگ برتر بازگشت. لیگ به سرپرستی علی عسگر کلانتری در لیگ بیست و یکم حاضر شد. اما حضور شیرازی ها بر خلاف انتظار بود و آنها نه تنها در میانه جدول نبودند بلکه اکنون در منطقه خطر قرار دارند.

نتایج بد اما در نهایت منجر به قطع همکاری فجر با علی اصغر کلانتری پس از 21 هفته، با تصمیم هیات مدیره باشگاه فجر شهید سپاسی و توافق گل گهر سیرجان و فجر شهید سپاسی مجتبی سرآسیایی، سرمربی سابق این تیم شد. از هودرو مشهد و دستیار فعلی امیر گله نویی در دروازه گهر سیرجان به عنوان سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز انتخاب شد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که در حال حاضر با 29 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد، سال گذشته دو پیروزی مقابل فجر سپاسی در نیم فصل اول لیگ برتر و جام حذفی شانزدهم به دست آورد و حالا با تغییرات اساسی در کادر فنی دو تیم. ، رحمت و تقابل آسیایی در این دیدار حساس چگونه خواهد بود.

شاگردان رحمتی می توانند با پیروزی در این دیدار ضمن فاصله گرفتن از روند ناکامی های خود در چند هفته اخیر وضعیت خود را بهبود بخشند و از طرفی شیرازی ها برای فرار از فانوس در دستان خود به امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارند. لیگ ..

با وجود نتایج ضعیف در هفته های گذشته و باخت های متوالی، ماندن اراکی در لیگ برتر قطعی است و آلومینیوم سازان اکنون تنها به دنبال ارتقای جایگاه خود در جدول رده بندی با حضور رحمت هستند، هرچند به نظر می رسد سهمیه آسیایی تا حدودی دست نیافتنی باشد. ، اما در هر صورت به دلیل غیرقابل پیش بینی بودن اتفاقات فوتبالی، دستیابی به آن غیرممکن نیست.

سیدمهدی رحمتی که اولین سال مربیگری خود را در لیگ بیستم به عنوان مربی در شاهخود سپری کرد، 247 روز پس از جدایی از این تیم، این بار زیر نظر آلومینیوم اراک مقابل فجر سپاسی به ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد بازمی گردد. او پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید