گل محمدی و نکونام برای جذب این ستاره ملی پوش دست و پنجه نرم می کنند

گل محمدی و نکونام برای جذب این ستاره ملی پوش دست و پنجه نرم می کنند

هواداران پرسپولیس با شنیدن شایعه ارتباط جواد نکونام با سعید عزت اللهی و پدرش از درویش پرسیدند که آیا پرسپولیس با این بازیکن قرارداد می بندد یا نه و درویش با لحنی خاص گفت: سعید عزت اللهی کیست؟!

طبیعتا این واکنش مدیرعامل پرسپولیس را نباید جدی گرفت چرا که یحیی گل محمدی با وجود جذب مسعود ریگی و حل احتمالی مشکل میلاد سرلک، بسیار دوست دارد عزت اللهی را جذب کند. درست مثل جواد نکونام که خیلی مشتاق است سعید را بیاورد و گفته می شود شخصاً با او صحبت کرده است. پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تاکنون 2 گل به استقلال زده است. یک بار در مورد بیرانوند که به هر حال او را حفظ کرد و استقلالی ها نتوانستند مدافع شماره یک پرسپولیس را جذب کنند و یک بار دیگر با آوردن مسعود ریگی که او هم به نکونام علاقه داشت. به همین دلیل استقلالی ها دوست دارند این دو حرکت را با جذب عزت اللهی و البته تقویت ترکیب او در خط هافبک جبران کنند. مطمئناً استقلال چشمی و مهدی پور را دارد اما شاید چشمی یک خط عقب بیفتد و به عنوان مدافع میانی در سیستم 3 دفاعی بازی کند.

یکی دیگر از بازیکنان مورد علاقه پرسپولیس و استقلال یاسین سلمانی است که گفته می شود از جذب او پشیمان شده است اما باید دید استقلالی ها می توانند این بازیکن را جذب کنند یا خیر؟ به طور کلی وقتی سپاهان از بازیکنی (مثل سجاد شهبازادا) چشم پوشی می کند، باید سوال کرد که آیا آن بازیکن آماده است یا خیر؟ شهباززاده کاملا مشخص بود که در استقلال موفق نمی شود اما استقلالی ها او را خریدند و عجیب اینکه یک سال مانده به قرارداد دو ساله امضا کردند.

آنچه مسلم است جواد نکونام نیاز به خرید حداقل 5 بازیکن دیگر در پست های دروازه بان، دفاع میانی، هافبک میانی و خط فوروارد دارد. فراموش نکنیم که استقلال قائدی را از دست داد و محیبی و عارف غلامی هم احتمالاً می روند. شرایط سیلوا بسیار پیچیده است و او پول زیادی می خواهد. طبیعتا نکونام برای جایگزینی آن بازیکنان نیاز به خرید بازیکنان جدید دارد و تیمش را با قدرت به لیگ برتر می برد، اما این دو مشکل اساسی دارد. یکی پول است که در حال حاضر نیست و دوم اینکه بازیکنانی که در سطح استقلال بوده اند و کنار گذاشته شده اند بسیار کم هستند.

در خاتمه این روزها جنگ پنهانی بین پرسپولیس و استقلال برای جذب عزت اللهی در جریان است و باید دید تلاش یحیی بیشتر برای جلب نظر هافبک تیم ملی است یا جواد؟!

دیدگاهتان را بنویسید