چراغ سبز آبی ها: استقلال اولین و آخرین اولویت است

چراغ سبز آبی ها: استقلال اولین و آخرین اولویت است

فردین گفت: دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارم و دیگر نمی توانم به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل شوم چون دو بار به صورت قرضی رفتم و اگر استقلالی ها این بار من را نخواهند باید رضایت نامه ام را بدهند. رباط. هرچند اصلا به جدایی فکر نمی کنم و اولین و آخرین اولویتم بازی در استقلال در فصل جدید است. تا زمانی که سهمیه امیدها باشم و بازیکن بزرگسالی نباشم که بخواهم سهمیه را پر کنم. این روزها روزی دو بار تمرینات انفرادی خوبی انجام می دهم و وقتی تمرین را شروع می کنم به تمرین می روم و امیدوارم نظر ساپینتو را جلب کنم.

او درباره تجربه حضورش در این شهر گفت: صحبت های زیادی درباره حضور در این تیم وجود دارد و به مرور درباره آن صحبت خواهم کرد. به هر حال من در بیشتر نیم فصل در تیم مشهدی برای این تیم به میدان رفتم و توانستم خودم را نشان دهم. حضور در این تیم برای من تجربه خوبی بود و فقط حیف است که این تیم در نهایت سهمیه لیگ برتر را از دست داد و به لیگ دسته اول سقوط کرد.

هافبک استقلال یادآور شد: بعد از دو فصل حضور در تیم های دیگر، فکر می کنم زمان آن رسیده که خودم را ثابت کنم. امسال به زور برمی گردم. نظر اول و آخر این است که در این تیم بمانم و کارم را با قهرمان ایران ادامه دهم. من دیگر نمی توانم از جایی قرض بگیرم. به هر حال دو سال به صحبت های مربیان گوش دادم و به تیم های دیگر رفتم اما حالا با تجربه بیشتری برگشتم و می خواهم با قدرت بیایم و ادامه بدهم. می خواهم خودم را ثابت کنم، چون در تیم های قبلی بد کار نکردم و خودم را نشان دادم. در کل عملکرد بدی نداشت. انتظار می رفت گل بزنم. اما عملکرد من در ابعاد دیگر مشخص است و اکنون قصد دارم در اوج آمادگی به تیمی که با آن قرارداد دارم برگردم.»

او گفت: انشالا اگر امسال برگردم استقلالی ها می توانند روی مهره خوب و موثر حساب کنند. سال گذشته در چند بازی تدارکاتی بازی کردم و برای استقلال گلزنی کردم اما فرصت حضور در دیدارهای رسمی را نداشتم و این بار مجبور شدم به صورت قرضی به شهر خودرو بروم. من هر سال در یک پیش فصل خوب کار می کنم و در دو فصل اخیر هم برای محمود فکری و هم برای فرهاد مجیدی کار کرده ام. اما در نهایت این فوتبال است و اتفاقات آن غیرقابل پیش‌بینی است و من خودم فکر نمی‌کردم با اتفاقات خوبی که در دو فصل پیش‌فصل افتاد، نتوانم تیمم را در طول فصل همراهی کنم و در نهایت مجبور شوم. ترک کردن .”

وی در پاسخ به این سوال که آیا از فرهاد مجیدی یا محمود فکری گلایه ای دارید، گفت: من ناراحت نیستم اما دوست دارم مثل سایر جوانان به من کمک کنند. معتقدم آنها هم می توانستند به من کمک کنند، اما در نهایت فوتبال است و هزاران فراز و نشیب دارد. برایشان آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم هر جا هستند موفق باشند. اتفاقا مجیدی و فکری هم آدم های خوبی بودند و هم مربیان با دانشی، اما به هر حال وقتی سرمربی استقلال بودند خیلی بیشتر از اینها می توانستند به من کمک کنند، چون به قول خودشان من در این بازی خوب کار می کردم. زمان. با این حال شکایتی ندارم چون به تیم های دیگر پیوستم و با تجربه تر برگشتم و با قدرت امسال می خواهم استقلال واقعی خود را نشان دهم و جایگاهم را تقویت کنم.

رباط درباره ساپینتو و نقشش در استقلال گفت: اگر یادتان باشد در زمان استراماچونی به تیم بزرگسالان آمدم و نامم مطرح شد. حالا دوباره سرمربی خارجی به استقلال آمده است، خیلی خوشحالم و با قدرت تمرین می کنم تا خودم را نشان دهم. دوست دارم دوباره با یک مربی خارجی دیگر کار کنم و از او تجربیات و توصیه های جدید فوتبالی یاد بگیرم. «متاسفانه استراماچونی هم ما را آورد و خودش رفت.

او خطاب به هواداران استقلال که معتقدند این باشگاه ضعیف عمل می کند، گفت: همان بازیکنانی که استقلال را قهرمان بدون شکست کردند و قطعا بازیکنان خوبی هستند که با فرصتی که کادرفنی در اختیار آنها قرار داده موفق شده اند. اگر همین بازیکنان بازداشت شوند، می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. چند بازیکن اجیر شده هستند که اگر برگردند می توانند به تیم کمک کنند و امیدوارم آنها را ببینند و شاید بتوانیم به استقلال هم کمک کنیم. وی ادامه داد: استقلال هواداران بزرگ و باهوشی دارد که فوتبال را به خوبی درک می کنند و حالا که این تیم پس از سال ها فرصت بازگشت به اوج فوتبال را پیدا کرده است، امیدوارم اگر به تیم برگردیم، به تکرار این جوایز برای چندین سال کمک کنیم. برای آمدن. .

دیدگاهتان را بنویسید