شرایط بسیار خوبی برای برگزاری جام باشگاه های والیبال آسیا وجود دارد/ امیدوارم میزبان خوبی از خارجی ها باشم


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838257

ما این مسابقات را با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه تمام کارهای لازم برای برگزاری مسابقات باشگاه های مردان آسیا انجام شده است، گفت: در مجموع شرایط بسیار خوبی برای این رقابت ها مهیا شده و تهران آمادگی پذیرش دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی در نشست مشترک کمیته کنترل و ستاد مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که صبح امروز (پنجشنبه 21 اردیبهشت) برگزار شد، گفت: امیدوارم بتوانم میزبان خوبی از استانداردهای والیبال آسیا و جهان باشیم.» برای حضور در جام جهانی باشگاه های مردان و برگزاری خوب این رویداد.

وی افزود: در شرایط سخت تاج که برخی کشورها رویدادهای مهم و بزرگ از جمله بازی های آسیایی 2022 را به تعویق انداخته اند، این مسابقات را با محوریت رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات بازیکنان خوب و باکیفیت زیادی تیم های شرکت کننده را همراهی می کنند، گفت: مطمئن هستیم که این موضوع جذابیت مسابقات را برای خانواده ها که یکی از یازده دوره است افزایش می دهد. اهداف فدراسیون جهانی والیبال.

داوری تاکید کرد: اعضای کادر اجرایی مسابقات در خدمت کمیسیون کنترل هستند تا این رویداد به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان تاکید کرد: اعضای کمیته کنترل ایران زیاد هستند و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای اعضای خارجی باشیم و با خاطرات خوشی از حضورم در ایران به کشورمان بازگردم.

وحید مرادی مشاور عالی رئیس فدراسیون، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و کمیته پزشکی، امیل جابور رئیس کمیسیون کنترل مسابقات، فرهاد شاهمیری و جیراچایی (کمیته داوران)، محمود افشاردوست و امیر تولوکیان کمیته)، مرتضی افجه ای (VIS)، مریم حسابی (رسانه)، امیر اتابخش، مدیرعامل باشگاه ورزشی پیکان، امیر مهدی نفر، سرپرست تیم پیکان تهران، مسعود یزدان پناه، علی شاددل، یونس حسن زاده، نادر انصاری، نمایندگان نهادهای مختلف. نمایندگان کمیسیون های ستاد مرکزی و باشگاه های شهداب و سایپا از دیگر شرکت کنندگان در این جلسه بودند.

بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2022 با حضور هشت تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران و سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید