امیدوارم یکی از بازیکنان حاضر در جام جهانی باشم / ترکیب فعلی تیم هیچ تفاوتی با روز اول ندارد


ساعت: 16:35
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1905116

اردوهای ارزیابی به ما کمک می کند تا به شرایط جام جهانی نزدیک شویم

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: سه سال برای حضور در تیم ملی زحمت کشیدم. آرزوی هر بازیکنی حضور در تیم ملی است و امیدوارم با عملکردم بتوانم یکی از بازیکنان حاضر در جام جهانی باشم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، محمدرضا اخباری، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره برگزاری اردوهای «ارزیابی فنی» تیم ملی گفت: به نظرم برگزاری این اردوها انگیزه مضاعفی برای همه بازیکنان است. این اردوها هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی به ما کمک می کند تا به تدریج به شرایط جام جهانی نزدیک شویم. این تمرینات به بازیکنان حرفه ای تر و بهتر آموزش داده و یادآوری می کند. بر اساس برنامه تدوین شده توسط کادر فنی، در طول تمرین با لحظات کوچکی که ممکن است در جام جهانی و در لحظات حساس رخ دهد، آشنا می شویم و اینها چیزهای بسیار ارزشمندی است که قطعا به بازیکنان در شرایط سخت در جام جهانی کمک خواهد کرد. قهرمان جهان.

وی با اشاره به برنامه های آمادگی جسمانی و روحی کادر فنی در این اردوها، گفت: پیش از این بیش از سه سال با کی روش کار کردم، توجه او به جزئیات همیشه برایم جالب بوده و امیدوارم این نگاه به من برسد. در فوتبال ایران حاکم است زیرا این توجه می تواند پیشرفت فنی تیم ها را افزایش دهد.

اخباری درباره نظم موجود در تیم ملی گفت: همانطور که گفتم تجربه همکاری با کی روش را داشتم اما شاید برایتان جالب باشد که بگویید نظم فعلی در تیم ملی با روز اولی که با او کار کردم تفاوتی ندارد. ، در تیم ملی هم همین نظم و انضباط است

در نهایت گفت: سه سال زحمت کشیدم تا در تیم ملی باشم. آرزوی هر بازیکنی حضور در تیم ملی است و امیدوارم با عملکردم بتوانم یکی از بازیکنان حاضر در جام جهانی باشم.

دیدگاهتان را بنویسید