امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای در جام باشگاه های آسیا باشم


ساعت: 19:49
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815562

کاپیتان تیم مقاومت شهداب یزد قهرمانی لیگ برتر والیبال مردان را حاصل کار گروهی و تمرینات سخت دانست و گفت: همدلی کردیم و اتفاقی تاریخی رقم زدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم مقاومت شهداب یزد در دومین دیدار خود در فینال مسابقات والیبال جام باشگاه های مردان ایران «سردار دلها» با نتیجه 3 بر یک مقابل پیکان تهران به برتری رسید. تیم پرافتخار در مسابقات تجلیل در لیگ برتر.

مهدی مهدوی، تیم مقاومت شهداب یزد با اشاره به فراز و نشیب های فصلی که تیمش برای رسیدن به سکوی قهرمانی پشت سر گذاشت، گفت: در ابتدا به همه بازیکنان و تیم شهداب تبریک می گویم. وی ادامه داد: این قهرمانی حاصل کار تیمی، تمرینات سخت و تلاش بازیکنان بود، ما از اول فصل خیلی کار کردیم اما بدشانس بودیم اما در نیم فصل تغییراتی داشتیم و در نهایت همه بازیکنان تسلیم شدند و موفق شدند. برای درک این رویداد تاریخی با یک کار گروهی و همدلی.

کاپیتان تیم مقاومت شهداب یزد در خصوص حضور این تیم در جام باشگاه های آسیا به عنوان نماینده تیم والیبال کشورمان، افزود: فکر می کنم با مدیریت خوبی که داریم، تیم همچنان قدرتمندتر خواهد ماند. تا بتوانیم نماینده شایسته ای برای والیبال در کشورمان باشیم.»

سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال برترین های مردان باشگاه های ایران جام سردار دلها که از یکشنبه دوم آبان ماه آغاز شده بود، امشب (دوشنبه 23 اسفند) پس از 196 مسابقه با قهرمانی تیم مقاومت شهداب یزد به پایان رسید. پیکان تهران نایب قهرمان شد و فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان نیز عنوان سومی را در مجموع کسب کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید