امیدوارم نماینده شایسته ای در تیم ملی باشم/ بدمینتون ورزش گرانی است


ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822061

بانوی بدمینتون استان آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد که نماینده شایسته ای در تیم ملی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، فاطمه بابایی بانوی بدمینتون کاشف استان آذربایجان شرقی و از اعضای باشگاه میلاد تبریز با درخشش در تیم ملی این اردو و شکست حریفان به عضویت تیم ملی بدمینتون بانوان درآمد.

بابایی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مسابقات تیم ملی به صورت دوره ای در کرج برگزار شد که 12 بازیکن در 4 گروه دعوت شدند و در نهایت چهار بازیکن جواز حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کردند.

وی افزود: تمامی بازیکنان حاضر در مسابقات انتخابی از چهره های مطرح کشور بودند و مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار بود. خوشبختانه با اطمینان از عملکرد مناسب توانستم در جمع بهترین نفرات قرار بگیرم و ملی پوش شوم.

تیم ملی بدمینتون گفت: بازیکنان منتخب این دوره از مسابقات در اردوهای آماده سازی تیم ملی شرکت می کنند و در نهایت دو بازیکن از بین اردونشینان برای اعزام به بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین انتخاب می شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که نماینده شایسته بدمینتون در تیم ملی بدمینتون استان آذربایجان شرقی باشد و در پایان اردوها یکی از بازیکنان اعزامی کشورمان به مسابقات آسیایی باشد.

بابای با بیان اینکه بدمینتون ورزشی پرهزینه است، گفت: دغدغه اصلی ورزشکاران بدمینتون جذب اسپانسر است و این مشکل در کشتی آزاد بیشتر به چشم می خورد.

وی اذعان داشت: خوشبختانه باشگاه میلاد تبریز دو سال است که بدمینتون بازی می کند و مایه دلگرمی ورزشکاران است. من در دو فصل اخیر لیگ برتر در این تیم حضور داشتم و قهرمان کشور شدیم.

بازیکن تیم بانوان میلاد تبریز گفت: این مسابقات قهرمانی نشان دهنده پتانسیل بدمینتون در استان است و انتظار می رود مسئولان توجه بیشتری به حمایت از باشگاه ها و ورزشکاران و رفع مشکلات داشته باشند.

بابای در بخشی دیگر از سخنان خود از آرزوی کسب سهمیه المپیک خبر داد و گفت: امیدوارم با تلاش بیشتر و ارتقای رنکینگ جهانی ام بتوانم در این رویداد بزرگ شرکت کنم.

این بازیکن در پایان با اشاره به پیشرفت بدمینتون در کشور خاطرنشان کرد: در سال های اخیر رشد بدمینتون چشمگیر بوده و یک ورزشکار از کشورمان برای اولین بار موفق به حضور در المپیک شد.

شایان ذکر است قهرمان انفرادی و دوبل مسابقات بین المللی اردن و غرب آسیا در لبنان، مقام پنجم مسابقات بین المللی نپال و دو مقام سومی در مسابقات دونفره جام فجر جوایز این بدمینتونیست از استان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید