امیدوارم نماینده خوبی برای والیبال کشورم باشم


ساعت: 09:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1920963

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان عراق گفت: بازیکنان مستعدی در این کشور وجود دارند اما برای پیشرفت باید با علم روز والیبال آشنا باشند. امیدوارم بتوانم این بازیکنان را ارتقا دهم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، میترا شعبانیان با عقد قراردادی با فدراسیون والیبال عراق به مدت یک سال به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بانوان انتخاب شد. وی درباره این همکاری توضیح داد: فدراسیون والیبال عراق درباره سرمربی تیم ملی بانوان این کشور با من مکاتبه کرد و در این خصوص با محمدرضا داورزنی و فریبا محمدیان مشورت کردم و نظر هر دو مثبت بود. من به عراق سفر کردم تا حضوری در مورد کار، شرایط و البته برنامه هایم صحبت کنم. آنها بسیار مهمان نواز بودند و همه چیز به خوبی پیش رفت. من یکساله قرارداد بسته ام و امیدوارم بتوانم نماینده خوبی برای والیبال بانوان ایران در کشور همسایه باشم که قطعا در حال توسعه و برنامه ریزی برای گسترش والیبال بانوان در کشور خود است.

شعبانیان درباره توانایی های بازیکنان تیم ملی عراق گفت: آنها بازیکنان مستعدی هستند اما برای پیشرفت باید علم مدرن والیبال را بیاموزند. این اولین تجربه من در خارج از کشور است و قطعا تجربه خوبی خواهد بود. من سال‌ها در ایران در سمت‌های مختلف کار کردم و وقت آن بود که این تجربه را با دخترانی از کشورهای دیگر به اشتراک بگذارم.

وی با بیان اینکه در سال های فعالیت خود در رشته والیبال بازیکنان زیادی را در رده های مختلف در باشگاه ها و تیم ملی معرفی کرده است، گفت: خوشبختانه همیشه سعی کرده ام استعدادهایی را از سراسر ایران شناسایی کنم. همانطور که داوری باعث رشد والیبال شد و مربیانی مثل من را ارتقا داد و والیبال بانوان در ایران تحولات زیادی ایجاد کرد، در کشورهای همسایه نیز به دلیل حضور امثال من تغییراتی ایجاد خواهد شد و امیدوارم که من موفق باشم. نماینده خوبی از این تغییر است. من می دانم که آنها در عراق به والیبال علاقه دارند و فدراسیون آنها اهمیت ویژه ای به این بخش می دهد. امیدوارم در این راه موفق شوم.

دیدگاهتان را بنویسید