امیدوارم در کاراته بزرگسالان هم همین روند را داشته باشم / قزاقستان اولین تجربه من بود

ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797766

طلایی از رده سنی امیدهای قهرمانی کاراته آسیا از برنامه ها و اهداف خود می گوید

تیم ملی امید پس از کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: امیدوارم در رده بزرگسالان هم همین روند را ادامه دهم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن صفرنژاد به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: کیفیت مسابقات آسیایی بسیار خوب بود و حریفان در مسابقات سطح بالایی شرکت کردند و خوشحالم که در این مسابقات مدال طلا کسب کردم. گفتن این اولین تجربه من بود، اما دوستانی که قبلا در مسابقات شرکت کرده بودند و می گفتند سطح بازی های آسیایی از اروپا پایین تر است، در این مدت به این نتیجه رسیدند که حریفان در حال پیشرفت و کار هستند و باید بازی های آسیایی را ببریم. به طور جدی.

وی افزود: خوشحالم که بعد از قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا نفر اول وزن 84+ کیلوگرم شدم. حالا امیدوارم در رده سنی بزرگسالان هم همین روند را ادامه دهم. کار برای بزرگسالان سخت‌تر است، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا در این رده سنی همانطور که امیدوارم نتایج خوبی کسب کنم و برای کاراته ایران مفید باشم.

صفرنژاد درباره زحمات مربیانش گفت: با تشکر از حمیدرضا سلیمی مربی ام که در این چند سال برای من زحمت کشیده است. همچنین از مربیان تیم های ملی به سرپرستی علیرضا کتیری و مسئولان فدراسیون تشکر ویژه دارم. انصافاً فدراسیون برای تیم زحمت کشید و کاروان بزرگی را برای قهرمانی آسیا فرستاد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید