امیدوارم اولین تجربه حضورم در مسابقاتم با نتیجه خوبی همراه باشد


ساعت: 18:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816633

بانوی کایاک ملی پوش ایران گفت: برای کسب بهترین نتیجه و مدال راهی مسابقات قهرمانی آسیا می شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الناز شفیان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی در خصوص تمرینات پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا گفت: شرایط تمرین بسیار خوب است و آمادگی خوبی داریم. امیدوارم با این شرایط در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب کنیم.

وی ادامه داد: شرایط ما روز به روز بهتر می شد و به خصوص در قایق دوبل هر بار که تست می دادیم زمان بهتری داشتیم و واقعا به این تیم امیدواریم و امیدوارم با هدیه کاظمی به نتیجه خوبی برسیم.
شفیان در خصوص هدفش برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با آمادگی ای که داشتیم توقعمان از خودمان بالاتر بود اما باید دید رقبا چطور هستند. تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و به نظرم قهرمانی آسیا فرصت خوبی برای کسب نتایج درخشان است.
وی سال 1401 را سال مهمی در زندگی ورزشی خود عنوان کرد و ادامه داد: سال آینده سال بازی های آسیایی است و برنامه هدف ما این مسابقات است. تا اینجای تمرینات و اردوها شرایط خیلی خوب است و تمام تلاش خود را می کنیم تا نماینده خوبی برای ایران در بازی های آسیایی باشیم.
شفیان در پایان گفت: امیدوارم با کسب یک نتیجه درخشان بهترین هزینه را برای خودم، برای مربیان و خانواده ام که برای من زحمت کشیدند، بپردازم.


آبتین زرجو: امیدوارم اولین تلاشم برای حضور در مسابقاتم با نتیجه خوبی همراه باشد

آبتین زرجو در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی گفت: اولین تجربه من حضور در مسابقات بین المللی قایقرانی است و با انگیزه زیادی به مسابقات خواهم رفت.
وی ادامه داد: تمرین بسیار خوبی داشتیم. در هفته آخر تمرین، فشار کمتری برای ریکاوری وجود داشت تا بتوانیم آمادگی بیشتری داشته باشیم و با تمام وجود به رقابت بپردازیم.
زرجو درباره تمرین هفته گذشته گفت: مربیان در هفته گذشته برنامه تمرینی را 2 ساعت به تعویق انداختند تا به زمان تایلند نزدیک شوند و به این اختلاف زمانی عادت کنند.
ملی پوشان پاراکانو تاکید کرد: اولین مسابقه من در مسابقات قهرمانی آسیا قایقرانی است و نزدیک به 2 سال برای این روز تلاش کردم و قطعا تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه انجام خواهم داد.
زرژو درباره شرایط برگزاری این مسابقات گفت: مسابقات پاراکانو انتخابی بازی های پاراآسیایی هانگژو است و قطعا همه تیم ها به زور می آیند. در کلاس KL2 ما قهرمانان ژاپن، ازبکستان و قزاقستان نیز رنکینگ جهانی دارند و در فینال پارالمپیک و قهرمانی جهان در A شرکت کردند و من به سختی رقابت خواهم کرد.
وی افزود: البته من هم خیلی کار کردم و با تلاش مربیان تمرینات پرفشار را پشت سر گذاشتم و تمام تلاشم را برای تمرین و پیشرفت قایقرانی انجام دادم. به همین منظور برای پیروزی و کسب نتیجه درخشان در مسابقات حضور خواهم داشت.
زرجو در پایان گفت: با تمام انگیزه و تلاشم می روم تا اولین تلاشم گام بلندی در موفقیتم باشد و با تلاش بیشتر برای بازی های پاراآسیایی آماده شوم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید