امیدوارم کل تیم نتیجه خوبی کسب کند


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816905

ملی پوش ایرانی گفت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم همه تیم ها با نتیجه خوب از مسابقات برگردند و سربلند باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عادل مجالی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی گفت: تا مدت ها در یک مسابقه با یک تیم کامل در مواد مختلف به رقابت خواهیم پرداخت و این وضعیت تقریباً برای همه تیم ها یکسان است. تیم ها و ورزشکاران در دو سال اخیر به جز مسابقات انتخابی المپیک، مسابقات قاره ای نداشته اند و این مسابقات از این نظر اهمیت زیادی دارد.

او درباره آمادگی خود گفت: تقریباً قبل از المپیک تمرین می کردم، اما در چهار پنج ماه اخیر به طور منظم در اردو بودم. البته مدتی مریض شدم و بعد با فشار زیادی آماده شدم.
مجلسی افزود: در حال حاضر آمادگی خوبی دارم و در چند مسابقه انفرادی و تیمی شرکت خواهم کرد.
سخنگوی کانوی ایران در المپیک ریو افزود: خدا را شکر تیم خوب و یکنواختی داریم و با اردوهایی که داریم سطح آمادگی همه تقریبا مطلوب است. البته باید این نکته را هم در نظر بگیریم که هدف همه ما حضور قدرتمند در بازی های آسیایی است که مهمتر است اما فکر می کنم قهرمانی آسیا هم برای تیم ایران مدال باشد.
مجلسی افزود: سال 1401 برای ورزشکاران سال بسیار شلوغی است و مسابقات مهم زیادی پیش رو داریم که مهمترین آنها بازی های آسیایی است. با روندی که طی می کنیم، فکر می کنم یکی از موفق ترین تیم های قایقرانی را در بازی ها داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید