برنامه ریزی فدراسیون و سازمان لیگ برای باشگاه ها و تیم امید مفید بود. امیدوارم تیم خوبی بسازیم.

زمان: 18:42
منتشر شده در: 14/07/27
کد خبر: 1777572

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برنامه ریزی کرده بودند که نه باشگاه های لیگ برتر و نه تیم امید آسیب نبینند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مهدویکیا که بازی پیکان و نفت مسجدسلیمان را تماشا می کرد در پایان بازی گفت: این هفته اول لیگ بود و نوع بازی بین تیم ها طبیعی است. رسیدن تیم ها به شرایط ایده آل مدتی طول می کشد و امیدواریم شاهد مسابقات بهتری نسبت به تیم های حاضر در لیگ باشیم.

وی در مورد وضعیت تیم امید گفت: شرایط تیم امید خوب است اما ما کمی از رقبا عقب هستیم و تیم های دیگر مدت زیادی است که در اردو هستند و مسابقات تدارکاتی را انجام داده اند. ما دیر شروع کردیم و این هفته به دلیل هفته اول لیگ هیچ بازیکنی نداشتیم. امیدوارم بتوانیم بازی های خوبی انجام دهیم و تیم خوبی بسازیم.

سرمربی تیم فوتبال امید درباره برگزاری مسابقات این تیم به غیر از روزهای فیفا گفت: این مشکل همیشه وجود داشته است. ما پیشنهاد داده ایم و امیدواریم المپیک در روزهای فیفا برگزار شود. به هر حال ، بازی های باشگاهی نیز مهم هستند و متأسفانه این دوره میزبان مسابقات دیگری غیر از روزهای FIFA نیز خواهد بود.

مهدویکیا در واکنش به اعتراض باشگاه پیکان به حضور بازیکنانش در تیم امید گفت: فدراسیون و سازمان لیگ طوری برنامه ریزی کرده اند که هم باشگاه ها و هم تیم امید آسیبی نبینند و باید ببینیم چگونه برنامه ریزی محقق خواهد شد “

وی در مورد سطح کیفی بازیکنان تیم امید گفت: ما جوانی خوبی داریم و بیشتر بازیکنان در لیگ برتر بازی می کنند. ما پتانسیل خوبی داریم ، اما برای رسیدن به شرایط ایده آل باید برنامه ریزی خوب و اردوهای خوب و بازی های بین المللی داشته باشیم. امیدوارم در ماه های آینده این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام ؛

دیدگاهتان را بنویسید