نظر اکثر باشگاه ها این بود که تبلیغات محیطی را به سازمان لیگ ارسال کنند ما به دنبال درآمدزایی برای باشگاه ها هستیم.

ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781360

یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال گفت: اکثر مدیران باشگاه ها معتقدند سازمان لیگ باید مسئولیت تبلیغات محیطی را بر عهده بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهرام رضاییان پس از دیدار مدیران باشگاه های لیگ برتر با رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جلسه امروز جلسه خوبی بود و رئیس فدراسیون با مدیران باشگاه ها جلسه داشت. واقعیت الان این است که فوتبال ما می تواند پول در بیاورد اما نیاز به همدلی دارد. امروز کارگروهی تشکیل شد و همه دوستان باید دور هم جمع می شدند تا حق باشگاه ها، هیئت ها و حتی فدراسیون فوتبال را بگیرند. تمام پولی که از هر جایی می آید، مانند تبلیغات و محتوا، توسط فدراسیون فوتبال به عنوان اولین منبع منفعت آن استفاده می شود. باشگاه های ما الان کساد هستند و درآمدی ندارند. باشگاه ها نگران هستند و امیدوارم در دیدارهای بعدی باشگاه ها به آنچه استحقاقشان است برسند و اتفاقات خوبی برای باشگاه ها بیفتد.

یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال با بیان اینکه عبدالرسول فلاح، مدیرعامل باشگاه فجر با بیان اینکه سازمان لیگ همچنان تبلیغات محیطی را انجام خواهد داد، گفت: حق با او بود. این قسمت قبلا در هیات مدیره سازمان لیگ بوده و مسئولیت تبلیغات سازمان لیگ تایید شده است. البته امروز برخی از باشگاه ها اظهار نظر کردند، اما همچنان نظر قطعی بر این بود که سازمان لیگ باید پاسخگو باشد، اما رئیس فدراسیون و سازمان لیگ قول دادند به هر نحوی همکاری کنند که درآمد بیشتری برای باشگاه ها ایجاد کند. .

وی در خصوص سمت و سوی کارگروه گفت: این کارگروه هر جا که مانع درآمدزایی شود بخشنامه را تغییر می دهد. آقای آجرلو یا سایر مدیران نگران تیم خود هستند و ما به دنبال باشگاه هایی هستیم که سریع پول در بیاورند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید