امیدوارم باشگاه ها از فرصت استفاده کنند و از تبلیغات محیطی بهره ببرند

ساعت: 23:07
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789825

رئیس کمیته بازاریابی و تلویزیون فدراسیون فوتبال در خصوص اقدامات انجام شده برای انتقال تبلیغات محیطی به باشگاه ها نکاتی را بیان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احسان اصولی صفر گفت: اتفاق بسیار خوبی در فضای فوتبال کشور رخ داد که حاصل اقدامات چند ماهه فدراسیون فوتبال و بر اساس تمرکز رئیس جمهور است. در حرفه ای کردن باشگاه و کسب درآمد و راه اندازی کسب و کار به تنهایی. ” این بر اساس اقتصاد و رفاه باشگاه ها است و بدون شک در قلب فوتبال ملی ما حرفه ای شدن است.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: این طرح با توجه به نظرات رئیس فدراسیون پیگیری شد و بدون شک دستور تاریخی رئیس فدراسیون مبنی بر انتقال تبلیغات محیطی به خود باشگاه ها است. اقدامی ارزشمند و قابل توجه.» سال ها عنوان حرفه ای دارند اما در عرصه اقتصادی هنوز نتوانسته اند حرفه ای عمل کنند، در حالی که «پول درآوردن از فوتبال» یکی از تعاریف فوتبال حرفه ای است و اکنون اولین قدم است. فوتبال بازیکن شماره یک قاره کهن است و توجه جهانیان را به خود جلب کرده است.در حالی که استعدادها، علاقه مندان و علاقه مندان ایران در قلب انتقال ما به فوتبال حرفه ای قرار دارند، اما متاسفانه در گذشته نوع فعالیت اقتصادی و درآمدزایی در باشگاه ها، سازمان لیگ و فدراسیون حرفه ای به منابع دولتی و یا نیمه دولتی و حرفه ای نبوده و بوده است. بخش کتان فوتبال ما در عرصه اقتصاد می تواند به تنهایی درآمدزایی کند و به اقتصاد ملی ما کمک کند و به GPD کمک کند. علاوه بر تاثیرات اجتماعی، فرهنگی، اعتباری و یکسانی که فوتبال ما دارد، قطعا می‌تواند فوتبالی باشد که امروز در دنیای صنعتی از آن یاد می‌شود، در حوزه اقتصاد هم این تاثیر را داشته باشد، اما تاکنون حرکتی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: اکنون قدم اول برداشته شده است. اقدامات بعدی به طور مستمر و با مساعدت و حمایت همه دست اندرکاران، حامیان و مدیران در حوزه های مختلف انجام خواهد شد و همانطور که وزیر ورزش و جوانان روز گذشته تاکید کرد، این اقدامی تاریخی و ارزشمند است. فدراسیون و به سرپرستی عزیزی هادم جای تشکر و قدردانی دارد.

اصولی گفت: امیدوارم باشگاه های ما از این فرصت استفاده کنند و از این ظرفیت برای کسب درآمد و حرفه ای شدن استفاده کنند. خصوصاً هنگام کسب درآمد اقتصادی ارزشمند و شناسایی فعالیت های اقتصادی مستقل که به خودی خود می توانند اشتغال زایی، درآمدزایی و حتی درآمدزایی داشته باشند. فوتبال ما هنوز ظرفیت ارزی خود را نشان نداده است و می توانیم در این زمینه بسیار چشمگیر کار کنیم و از سرمایه انسانی که در حوزه فوتبال و فوتسال داریم استفاده کنیم و منابع ارزی را وارد کشور کنیم.

وی در ادامه گفت: از سوی دیگر برخی از ماموریت هایی که لیگ را در اختیار گرفته اند به خود باشگاه ها محول شده است، از این پس لیگ این فرصت را پیدا می کند که به هسته اصلی خود توجه بیشتری داشته باشد. ماموریت های اصلی و ایفای نقش نظارت بهتر بر لیگ فوتبال. سطح لیگ را در آسیا بالا ببریم تا لیگ فوتبال کشورمان در کنار تیم ملی رشد کند. این امر مدیران لیگ را قادر می‌سازد تا روی مسائل لیگ حرفه‌ای تمرکز بیشتری داشته باشند و بار مسئولیت را در بخشی که مکانیسم و ​​نیروی کار وجود ندارد و همچنین در تعاریف حوزه مأموریت لیگ وجود ندارد، کاهش دهند. . در عین حال شفاف سازی منابع مالی که یکی از اهداف فدراسیون و رئیس فدراسیون بود باید بهتر محقق شود و به سمت شفافیت منابع کمکی به فوتبال و منابع هزینه ای برویم که قدم به جلو اقدامات می تواند فوتبال ما را سودآورتر، سودآورتر و شفاف تر کند.

وقتی باشگاه ها به درآمدزایی می رسند، منابع به صورت خودجوش، خودجوش و درون زا از طریق فوتبال تامین می شود، فساد و گمانه زنی و بسیاری از ناخوشایندهایی که شنیده می شود قطعا به حاشیه می روند و فضای فوتبال بهتر و تمیزتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید