فدراسیون فوتبال به باشگاه ها هشدار داد تبلیغات محیطی را بپذیرند

ساعت: 12:44
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785718

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: با وجود عدم ضمانت بانکی از سوی باشگاه ها، مجوز موقت تبلیغات محیطی این مسابقه صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسین شریفی گفت: ضمانتنامه «تا روز پنجشنبه (26 آبان) بود اما ضمانت لازم را نگرفتیم.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت فوتبال کشور حاضر است اجرای تبلیغات محیطی را برون سپاری کند. جلسه مشترکی با مدیران اجرایی باشگاه ها در همین راستا بود و سپس جلسات متعددی توسط کارگروه تعیین شده برگزار شد. از آنجایی که وظیفه فدراسیون حفظ فوتبال کشور است و باشگاه ها سهم بزرگی از فوتبال دارند، فدراسیون تصمیم گرفت اجرای تبلیغات محیطی را برای مسابقه به باشگاه ها بسپارد، هرچند ضمانت نامه بانکی ارائه نکرد. ارائه شده توسط باشگاه ها در غیر این صورت روال قدیمی ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: برون سپاری تبلیغات محیطی باید در شرایط استاندارد صورت گیرد زیرا لیگ فوتبال رایج است و باید به همه باشگاه ها سهم مساوی بدهیم. نباید فراموش کنیم که مشارکت کننده اصلی در این پروژه فدراسیون فوتبال است. به همین دلیل یکی از اولین کمیسیون هایی که با دستور رئیس فدراسیون تشکیل شد، کمیسیون چابکی بود. پس انگیزه خود ما برای این اقدام بیشتر است. فدراسیون باید پاسخگوی همه باشگاه ها باشد نه اینکه فقط منافع یک یا دو باشگاه خاص را داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید