آجورلو همچنان برای حق تبلیغات محیطی مبارزه می کند/ منتظر تصمیم کمیته استیناف در پرونده پادوانی هستیم.

ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782697

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: پرونده پادوانی تجدیدنظرخواهی شده و منتظر پاسخ کمیسیون تجدیدنظر هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پرویز مظلومی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان این باشگاه گفت: خوشبختانه این مراسم در سالگرد مرحوم پورحیدری برگزار شد. ما خیلی وقت بود دنبال چنین برنامه ای بودیم و قبل از آن امکان حضور همه پیشکسوتان به باشگاه وجود نداشت اما امروز تقریبا همه آنها آمدند. خوشبختانه در تیم و باشگاه اتحاد و یکپارچگی وجود دارد و این باعث موفقیت می شود.

وی ادامه داد: دغدغه ما پیشکسوتان بود که کمی از باشگاه دور بودند و تمام تلاشمان این بود که به باشگاه نزدیک شویم و درد و دل آنها را بشنویم. در مورد مسائل اقتصادی اسلاف شما صحبت شد و آقای ادجورلو هم این موضوع را مطرح کرد. خدای نکرده مشکلات پیشکسوتان حل شود. باشگاه با وجود این پیشکسوتان زنده ماند و امیدوارم با تمرین باشگاهی این مشکلات را حل کنیم. فراموش نکنیم که این باید ادامه پیدا کند و من معتقدم برخی از پیشکسوتان باید دور هم جمع شوند و بیایند و مطالبات خود را به مدیریت باشگاه برسانند.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره تبلیغات محیطی و پیشنهاد ناموفق آجورلو به فدراسیون فوتبال گفت: او همچنان تلاش می کند این کار را انجام دهد چون واقعا حق با ماست. استقلال باید با درآمد حاصل از تبلیغات محیطی به مشکلات اقتصادی خود بیشتر توجه کند. دغدغه باشگاه پول است و درآمد ما باید از حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی باشد. ما و بسیاری از تیم ها تلاش می کنیم تا از تبلیغات محیطی درآمد بیشتری کسب کنیم.

او درباره این مذاکرات گفت: میلیچ و دیاباته از استقلال شاکی هستند و گفت: میلیچ پیام داد تا در مورد خواسته هایش با او صحبت کنیم تا با او به توافق برسیم. دیابت هم همینطور است، اما در حال حاضر نگران استراماچونی و پادوانی هستیم. پرونده پادوانی تجدیدنظرخواهی شده و منتظر رای کمیسیون تجدیدنظر هستیم.

وی در خصوص موضوع طارمی و اسکوچیچ گفت: نباید در این موضوع بزرگنمایی کنیم. بگذار با هم کنار بیایند. طارمی بازیکن بزرگی است اما موقعیتش به عنوان بازیکن خوب است. شاید حرف او منطقی باشد اما باید اجازه دهیم این موضوع در فدراسیون و تیم ملی حل شود. ما نباید این موضوع را بکشیم. دو بازی حساس و مهم داریم. با این حال بچه ها بدون طارمی می توانند این دو تیم را شکست دهند. حریفان سرسخت برای ما نیستند.

پیشکسوت استقلال افزود: خوشبختانه در گروهی هستیم که اکنون حضورمان در جام جهانی قطعی است. کره جنوبی رقیب ما بود اما متاسفانه نتوانستیم این تیم را در تهران شکست دهیم. خدا نکنه بریم اونجا ولی خوشبختانه گروه خیلی خوبی داریم. بر خلاف گروه که گروه مرگ است. این گروه بسیار سخت است. دو تیم بسیار قدرتمند قطعا حذف خواهند شد اما در این گروه لبنان و سوریه حریف ما نیستند. مگر اینکه حواشی در تیم رخنه کند و مشکل ساز شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید