ما مسئول تبلیغات محیطی هستیم

ساعت: 15:21
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789206

این قرارداد روز چهارشنبه به استقلال واگذار شد

معاون شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و نماینده باشگاه استقلال در خصوص تبلیغات محیطی بازی دربی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محب هدی، معاون توسعه و تجهیز شرکت استقلال درباره تبلیغات محیطی استقلال در بازی روز شنبه مقابل پرسپولیس گفت: وظیفه شرکت توسعه قرارداد اجاره زمین با باشگاه هاست. . سال ها باشگاه ها با تبلیغات یا بدون تبلیغات قرارداد می بستند اما حالا اتفاقی افتاده است. چند هفته پیش استقلالی ها از من خواستند که تبلیغات محیطی را خودم انجام دهم که منجر به مشکلاتی شد و در جلسه ای سازمان لیگ با باشگاه استقلال به توافق رسید که خود آژانس تبلیغاتی را در اختیار بگیرد.

معاون توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ادامه داد: سازمان لیگ برای 240 بازی 200 میلیارد تن درآمد دارد، این در حالی است که استقلال و پرسپولیس اعلام کردند برای 30 بازی 300 میلیارد تن درآمد دارند، یعنی اگر 100 به فور برسد. 210 مسابقه دیگر 200 میلیارد تن تولید داشته است. معلوم می شود کل درآمد باشگاه های کشور از بحث تبلیغات به 400 تا 500 میلیارد تن می رسد.

محبهدایی گفت: استقلال و پرسپولیس تیم هایی هستند که هواداران نگران آن ها هستند بنابراین بحث درآمد برای باشگاه ها مهم است. بارها شنیده ایم که باشگاه ها به دلیل کمبود درآمد با مشکل مواجه هستند و سازمان لیگ نیز باید به این موضوع فکر کند چرا که اصرار فوتبال این است که بحث درآمد را متعادل کند و بتواند هزینه های روزانه را تامین کند.

وی افزود: استقلال برای بازی فردا تقریبا با سازمان لیگ به توافق نهایی رسیده و مشکلی وجود نخواهد داشت. استقلالی ها میزبان بازی فردا هستند و طبق قرارداد به آنها امکانات می دهیم.

معاون توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پاسخ به سوال درودگر مبنی بر اینکه باید تا فردا صبح تضمین های لازم را دریافت کند، گفت: ما طرف سازمان لیگ نیستیم و دخالتی نداریم. در روابط باشگاه و سازمان لیگ. طبق قوانین باید امکانات را در اختیار باشگاه قرار دهیم و آنها باید فضا را آماده کنند. درخواست باشگاه استقلال بی انصافی نیست و نزدیک به یک ماه است که پیگیری می کنند اما گاهی می بینیم 90 دقیقه کار ویژه ای انجام شده است. ظاهرا روز چهارشنبه این قرارداد به استقلال واگذار شده در حالی که می توانست زودتر از این هم اتفاق بیفتد.

* نماینده باشگاه استقلال: تبلیغات محیطی بر عهده ماست

سعید فتاحی نماینده باشگاه استقلال در حاشیه نشست خبری سرمربی این تیم در هتل اسپیناس گفت: همه اقدامات را برای تبلیغات محیطی انجام داده ایم و فردا مسئولیت تبلیغات محیطی را بر عهده خواهیم داشت.

وی افزود: اکنون نمایندگان ما در ورزشگاه حضور دارند و فردا صبح برای تبلیغات قرارداد می بندیم و مشکلی برای انجام تبلیغات محیطی نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید