توضیحات مسئول روابط عمومی پرسپولیس در خصوص دلالی و تبلیغات محیطی

ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785168

رئیس روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: بر خلاف تبلیغات مسموم باید به هواداران مژده داد که با اقدامات بعدی باشگاه پرسپولیس و رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه خوشبختانه تبلیغات محیطی صورت گرفت. برای بازی های خانگی قطعی شد و باشگاه پرسپولیس مسئولیت آن را بر عهده گرفت.» اجرای تبلیغات محیطی بازی های او خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی لشگری در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: آقای صدری مدت هاست که برای کسب فضاهای درآمدی از جمله تبلیغات محیطی تلاش می کند. رایزنی ها و مذاکرات مختلفی با مسئولان در این زمینه انجام شده است. این رویکرد مورد توجه باشگاه های مختلف کشور قرار گرفته است و خوشبختانه این تلاش ها در نهایت با رویکرد مثبت وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در حال اجراست و باشگاه پرسپولیس از این پس مسئولیت تبلیغات محیطی را بر عهده خواهد داشت. بازی های خانگی

وی ادامه داد: با توجه به جلساتی که هفته گذشته در این خصوص در وزارت ورزش و جوانان و سازمان لیگ برگزار شد و در جلسه امروز نهایی شد؛ از این پس تبلیغات محیطی بازی های خانگی پرسپولیس به خود باشگاه پرسپولیس سپرده شد. موضوع دلال باشگاه نیز نهایی شده و به زودی کارگزار رسمی جدید معرفی می شود و تبلیغات محیطی و کارهای دیگر توسط این دلال انجام می شود.

لشگری تاکید کرد: سپردن تبلیغات اکولوژیکی مسابقات لیگ به باشگاه خاصی اصلا صحت ندارد و هر باشگاهی این حق را برای مسابقات خانگی خود دارد.

رئیس روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: با احساسات هواداران پرسپولیس را تحریک کرد. از شور و شوق خود علیه پرسپولیس استفاده کنید و آن را تضعیف کنید. چندین جریان که به موازات یکدیگر حرکت می کنند و اهداف خاص خود را دارند از ابتدای فصل به طور مداوم با ارائه اطلاعات نادرست سعی در تخریب تیم و باشگاه دارند که البته ، جدا از جریان انتقاد هواداران است که مبتنی بر دلسوزی و تعصب است.

لشگری گفت: لازم است هواداران قبل از هر گونه تأثیرگذاری، با حساسیت و وسواس نسبت به مطالب منتشر شده تحقیق و بررسی کنند و هیچ شنیده ای را بدون در نظر گرفتن تأثیر آن بر پرسپولیس و همچنین میزان دقت، مبنا قرار ندهند.

رئیس روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: در همین ماجرای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌های مطالبه‌گر، آقای صدری از جمله توصیه‌ها و تلاش‌های زیادی کرده است که این امر به آینده موکول نشود. اگر اصرار باشگاه از سوی پرسپولیس و چهره رئیس هیئت مدیره و تایید و حمایت همه جانبه سازمان لیگ نبود، این مهم زودتر از آینده اتفاق نمی افتاد. فصل البته تاکید می کنیم که این رویه جدید حاصل همکاری، همفکری و تلاش جمعی است و عدم مشارکت برخی عوامل آن را دشوار کرده است. درآمد باشگاه

دیدگاهتان را بنویسید