جو خوبی در اردوی تیم ملی هندبال حاکم است/ امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا موفق باشم

ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799168

ملی پوشان تیم هندبال کشورمان گفت: جو تیم بسیار خوب است بنابراین هم رابطه بازیکنان و هم روابط کادرفنی با بازیکنان در سطح بسیار خوبی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال ; سجاد استکی بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان در گفت و گو با تورنمنت تدارکاتی اسپانیا گفت: سطح کیفی بازی با دو تیم اسپانیا و لهستان بسیار بالاست و این دو تقابل یک معیار جدی برای تیم ملی قبل از مسابقات بود. مسابقات قهرمانی آسیا.” تیم بسیار خوبی است، بنابراین هم ارتباط بازیکنان با یکدیگر و هم ارتباط کادرفنی با بازیکنان در سطح بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: امیدوارم این فضا تا مسابقات قهرمانی آسیا ادامه داشته باشد و تیم ملی هندبال بدون حاشیه به مسیر موفقیت خود ادامه دهد. مصدومیت جدی نداشتم و طبق گفته کادر فنی در بازی با لهستان بازی نکردم اما الان مشکلی ندارم و تا چند روز آینده شرایطم بهتر می شود و تمریناتم را شروع خواهم کرد.

بازیکن تیم ملی هندبال به قهرمانی هندبال آسیا نیز اشاره کرد: با توجه به کناره گیری ژاپن از مسابقات قهرمانی آسیا، شانس موفقیت تیم ملی بیشتر است. امیدوارم از این فرصت استفاده کنم و با مدال و سهمیه مسابقات جهانی به کشور برگردم.

استکی در پایان گفت: امیدوارم با انرژی و دعای خوب مردم عربستان به نتیجه خوبی برسیم. اول از همه باید سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنیم و سپس مدال خوبی از این مسابقات در کشورمان به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید