می خواهم نماینده شایسته ای برای ایران باشم

ساعت: 19:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800313

اسکی و المپیک زمستانی مردان و زنان ایران پس از کسب سهمیه در بازی های 2022 اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی؛ سیدستار صید گفت: خوشبختانه در سه مرحله مسابقات انتخابی المپیک موفق به کسب مقام اول شدم و مفتخرم که برای چهارمین بار نماینده کشورم در المپیک زمستانی باشم. اسکی استقامتی همانطور که از نامش پیداست نیاز به صبر و پشتکار زیادی دارد.

وی گفت: برای اسکی بازان بسیار مهم است که حداقل دو بار در روز تمرین کنند. یکی از مواردی که می تواند یک ورزشکار را در این رشته موفق کند این است که علاوه بر تمرینات برفی، بار فنی خود را با بدنسازی و تمرینات بدنی افزایش دهند تا روی برف به خوبی کار کنند.

صید من گفت: با توجه به شرایط اقلیمی کشورمان بارش برف کمی داریم و بیشتر فصل را با دویدن، کوهنوردی و اسکی برای آماده شدن گذراندم، زیرا وضعیت بدنی و آمادگی جسمانی در این منطقه نقش اساسی دارد.

این اسکی صحرانوردی المپیک در پایان گفت: با توجه به اینکه چهارمین دوره بازی های المپیک زمستانی را پشت سر می گذارم، سعی می کنم از تجربیاتی که در سه دوره حضور در المپیک دارم و فاصله تا المپیک حداقل کمتر از 20 روز در همان پیست شهید کاتاسلو است.«نزاجا) من تمرین می کنم.در المپیک تمام تلاشم را می کنم تا برای اسکی و ورزش کشورم نتیجه خوبی بگیرم.

احمدی: المپیک آرزوی هر ورزشکاری است

عاطفه احمدی همچنین گفت: خدا را شکر توانستم وارد بازی های المپیک شوم و به المپیک 2022 پکن در چین اعزام شوم. در سه دوره مسابقات جهانی شرکت کردم، در سه دوره مسابقات قهرمانی آسیا و چندین مسابقه بین المللی دیگر شرکت کردم و عناوین مختلف بین المللی را کسب کردم.

وی افزود: احساس می کنم بازی های المپیک خیلی به دنیا نزدیک است اما به هر حال المپیک بزرگترین رویداد هر ورزشی و بزرگترین آرزوی هر ورزشکاری است.

وی در پایان گفت: امیدوارم همانقدر که خدا را شکر با اقتدار در لیگ ایران اسکی کرده ام، در المپیک هم اسکی کنم و رتبه قابل توجهی برای ایران کسب کنم و نماینده شایسته ای برای اسکی خود در کشور باشم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید