مطمئنم مجیدی 75 امتیازی می شود / استقلال 17 هزار میلیاردی / می خواهم آخرین مدیر اجرایی دولت باشم!


ساعت: 20:26
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811535

مدیرعامل استقلال گفت: چرا پشت درهای بسته تصمیم می گیرید؟ چه کسی به شما اجازه تصمیم گیری در مورد حقوق 30-40 میلیون نفر را داده است؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی آجورلو در نشست هم اندیشی خصوصی سازی باشگاه استقلال گفت: قبل از اینکه بخواهم صحبت کنم نیازی به نوشتن نداشتم اما الان در استقلال باید مراقب باشم حرفی نزنم که به وحدت استقلال آسیب بزند.


* استقلال باید دو جام کسب کند

وی افزود: چیزی که ما را به اینجا رساند آرامش است، شاید در ابتدا هیچکس باور نمی کرد که شرایط به این شکل پیش می رود اما خودمان معتقد بودیم که می توانیم. 11 بازی برای برد داریم که البته متکی به جام حذفی است و باید 2 جام ببریم.


* در این 40 سال سخت ترین شرایط را در 3 ماه گذشته داشتم

مدیرعامل استقلال گفت: در این 40 سال سخت ترین شرایط را در 3 ماه گذشته پشت سر گذاشتم. خیلی ها دوست ندارند استقلال قهرمان شود. صبح، وقتی ووریا را به دفترم دعوت کردم، خبرنگاری گفت که سوالات زیادی وجود دارد، اما من به او گفتم که مهمترین چیز این است که برنده شویم. من در مقابل هرکسی که می خواهد پایه استقلال را بگذارد می ایستم.


* خودمان نباید آتش روشن کنیم

«شب که می خواهی بخوابی، حائل درست می کنند، صبح که بیدار می شوی، حائل ایجاد می کنند و ظهر – مانع دیگر، کی؟ آنهایی که نمی خواهند استقلال قهرمان شود اما چرا به آنها کمک می کنند و خود را آتش می زنند؟


* ما مثل خیلی ها نیستیم که بگوییم قهرمانی از پیش تعیین شده

وی خاطرنشان کرد: خدا را شکر این تیم قهرمان می شود. ما مثل خیلی ها نیستیم که در فضای مجازی می گویند قهرمانی مقدر شده است اما در زمین بازی می کنیم و سه امتیاز را می گیریم چون می دانیم و تجربه کرده ایم.


* اجازه نمی دهم به جاده قهرمانی استقلال آسیبی وارد شود

قهرمانی مهمترین نیاز هواداران است و من به عنوان خادمی در این عرصه هرگز اجازه نمی دهم کسی چه در داخل و چه در خارج به او آسیب برساند. ممکن است زمانی که من به استقلال نیامده بودم همه چیز بسته بود تا استقلال در آسیا حضور نداشته باشد. ما آمده ایم تا مقصر این فرآیندها را شناسایی کنیم.


* از مجیدی خواستم 75 امتیاز بگیرد و معتقدم می تواند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باید در مسابقات بعدی که تیم قهرمان برای اولین بار به آن رسیده است به تک تک بازیکنانمان کمک کنیم تا امتیاز کسب کنند. روز اولی که با فرهاد مجیدی نشستم، به او گفتم 75 امتیاز می‌خواهم، معتقدم او می‌تواند آن‌ها را بگیرد. بنابراین ما به کمک شما جانبازان و هواداران نیاز داریم. من و اسپانسر در این سه ماه آنقدر به مشکل خوردیم که نمی خواهم به آن اشاره کنم. البته ما از موانع و مشکلاتی که با آن روبرو هستیم قوی تر هستیم. باور کنید ما قدرت خود را به شما تحمیل کرده ایم و دوباره این کار را خواهیم کرد تا برای ما مشکل نظامی ایجاد نکنید.


* من قانون را رعایت می کنم، مثل بعضی ها سنگ پرتاب نمی کنم

وی با انتقاد از مرادمند و یزدانی گفت: قانون می گوید بازیکنی در تیم ملی ثبت نام کرده است پس چرا با وجود اینکه 28 سال سن دارد به آن بازیکن اجازه حضور در تیم ملی را نمی دهیم. چرا اینجوری میکنی؟ من شخصاً نزد آقای اشعری، مهری، زاده کمند و سایر دوستان رفتم و صحبت کردم. من قانون را رعایت می کنم، سنگ پرتاب نمی کنم، همانطور که برخی هر کاری که می خواستند انجام دادند. تمام هویت من قانون است. چرا کسی صدایش را بلند نمی کند و نمی گوید که آقای آجورلو یک احمق غیرقانونی است؟


* وقتی پشت درهای بسته تصمیم می گیرید از چه می ترسید؟

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: چرا پشت درهای بسته تصمیم می گیرید؟ چه کسی به شما اجازه تصمیم گیری در مورد حقوق 30-40 میلیون نفر را داده است؟ می گویند ما از فضای مجازی می ترسیم نفرین شویم، شما از چه می ترسید؟ قانون را رعایت کنید. اگر حرف های یک آقازاده را روی تلفن همراه خود می گذارید، قانون را رعایت کنید و به گفته های این بزرگوار عمل کنید. من به کسی اجازه نمی دهم پشت درهای بسته برای فرصت های قانونی استقلال لابی کند.


* چرا قانون مرادمند و یزدانی رعایت نشده است

آجورلو تاکید کرد: مرادمند 28 سال سن دارد و در تیم ملی ثبت نام کرده و چرا نباید برای او قانون رعایت شود. او تا 30 سالگی استقلالی می شود البته اگر قراردادش را تمدید کند! این بازیکن با استقلال قرارداد دارد و بازیکن ماست اما در مورد سیاوس یزدانی باید بگویم که 30 سال سن دارد و قانون می گوید سرباز است اما قانون می گوید از 8 اسفند سرباز است چرا زنگ بزنید. او از 1 مارس؟


* سجادی مرجع شناخت ملی پوش وزیر و فدراسیون است

وی تاکید کرد: مگر ما قانون نداریم چرا زودتر فراخوانده شد؟ مشکلی نیست، یزدانی سرباز است اما سهمیه سپاه است و نمی تواند به دهه فجر برود. در لیگ 1 تیم سپاه نیست پس یزدانی کجا می رود؟ پادگان؟ از مقام بالاتر به من دستور داده شد که به شما کمک کنم آیا وظیفه شما کمک کردن است؟ یزدانی برای تمرین باید کجا برود تا تیم ملی از او استفاده کند؟ آقای سجادی این نامه را نوشت که وزیر ورزش و فدراسیون مرجع شناسایی ملی پوش است، شما کی هستید که تشخیص دهید این بازیکن ملی پوش است یا خیر؟


* ما باید یک خانه شیشه ای بسازیم

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: گفتیم باید خانه شیشه ای بسازیم یعنی می دانیم بورس هستند. قوانین و مقررات خاص خود را دارد. ما حاضر نیستیم بعد از 43 سال دوباره برویم و کاری کنیم که دوباره مشکل دیگری پیش بیاید.»


* برخی از بازیکنان سابق استقلال برای گرفتن امتیاز از این تیم سیاه نمایی می کنند

آجورلو گفت: دیدم چند بازیکن سابق استقلال برای گرفتن امتیاز از استقلال به این و آن سیاه نمایی می کردند. پول شما نزد ماست، نگران نباشید، به زودی پول در اختیار باشگاه قرار می گیرد، ما با همه شما تسویه حساب می کنیم.


* من می خواهم آخرین مدیرعاملی باشم که از سوی دولت منصوب شده است

وی تاکید کرد: 15 اسفند جشن ملی ماست، باید اموالشان را به مردم بدهیم. من می خواهم آخرین مدیرعاملی باشم که از سوی دولت منصوب می شود و از این پس روند خصوصی سازی توسط مدیرعامل تعیین می شود. من آمده ام تا کاری انجام دهم تا این تغییر جدید را ایجاد کنم.


* همه به استقلال کمک خواهند کرد حتی مرحوم سهراب بوغی

آجورلو گفت: همه کسانی که برای استقلال بازی کرده اند، سهمی دارند. بازیکنان، پیشکسوتان و همه کسانی که در این باشگاه زحمت کشیده اند و حتی مرحوم سهراب بوکی هم از این سهم سود می برند.


*هزینه باشگاه 17 هزار میلیارد است. چگونه 3 تریلیون را محاسبه کردید؟

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: باید برای هواداران 35 میلیونی اینجا بهترین تصمیم را بگیرم. چرا قیمت باشگاه کم است باید بگویم دعوا کرده ایم. ما عصبانی بودیم، به کارشناسان گفتم که شما قبلاً این تجربه را در ایران نداشتید. من به آنها گفتم شما چیزهایی مانند دارایی و چیزهایی از این قبیل می دانید، اما اگر یک شرکت 35 میلیون دنبال کننده داشته باشد چه؟ بدون قیمت و شماره اگر بخواهید به هر نفر 500 هزار تن فرصت اقتصادی بدهید، هزینه این باشگاه 17 هزار میلیارد می شود. 3000 میلیارد رو چطوری حساب کردی؟


* آمدم استقلال که بروم!

وی تاکید کرد: نیامده ام خانه بسازم که بمانم، آمده ام که بروم!


* چرا از فرهاد مجیدی حمایت نمی کنید؟

آجورلو تاکید کرد: به لطف آقای فرهاد مجیدی همیشه گفته ام چرا به مربیان خارجی فرصت می دهیم اما این فرصت را به مربی جوان خود ندادیم. حالا می گویم چرا از فرهاد مجیدی حمایت نمی کنید؟

وی گفت: یک پیشکسوت از یک بازی در تلویزیون صحبت کرد و گفت بازی خیلی خوبی است، شاید بد نباشد! برادرم نفست را بر زمین بگذار، ما به شما جانبازان عزیز نیازمندیم. به من می گویند که ما از فضای مجازی می ترسیم و به همین دلیل حق سربازی نداریم.


* اگر مدیران قبلی عمری برای دفاع از حق استقلال نداشتند، من دارم

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: چرا کارمندانی که می خواهند تصمیم قانونی بگیرند و بگویند در فضای مجازی چه باید کرد؟ قبل از حرکت باید در این مورد کمک کنید. چرا بعضی ها نمی خواهند استقلال قهرمان شود؟ لطفا از لابی گری دست بردارید اگر مدیران قبلی عمری برای دفاع از حق استقلال نداشتند، من دارم.


* ما به جای بازیکنمان می گوییم به پادگان برویم; به تیم ملی کمک کنید

مدیرعامل استقلال گفت: یکی از دو بازیکن ما طبق قانون سرباز است اما می گوییم نباید به جای اینکه سه ماه وارد پادگان شود، دنبال تیم ملی و این بازیکن برویم. به نامه وزارت ورزش و فدراسیون توجه کنید و به تیم ملی کمک کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید