می خواهم بخشی از قلب باشگاه استقلال باشم / تا پایان جنگ با پرسپولیس و سپاهان می جنگیم

ساعت: 08:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799587

برای پیوستن به باشگاه معتبر استقلال تردیدی نداشتم.

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز کارم با این تیم تمام نشده است. می خواهم به تیم کمک کنم و بخشی از قلب استقلال باشم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رودی گستد، مهاجم فرانسوی استقلال که در برنامه فوتبال لیگ برتر حاضر شد، گفت: بازی لیگ برتر انگلیس بسیار فیزیکی بود، اما استقلال از اعتبار بالایی برخوردار بود و من برای آمدن به اینجا تردیدی نداشتم. با دوستانم صحبت کردم و همیشه چیزهای خوبی درباره استقلال شنیده ام و دوست داشتم به اینجا بیایم.

وی ادامه داد: هر روز وضعیت ما بهتر می شود و باید در بالای جدول بمانیم تا روند خوبی داشته باشیم. خاطرات خوبی از لیگ برتر انگلیس و استون ویلا داشتم. دوست دارم در ایران و استقلال صعود کنیم چون یک تیم هستیم و باید عملکرد خوبی داشته باشیم. ما می خواهیم روز به روز بهتر شویم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: من و کوین یمگا همدیگر را نمی شناختیم و در استقلال او را می شناختم و متوجه شدم که او آدم خوبی است. من ترجیح می دهم در مورد مسائل داوری در ایران سکوت کنم. من باید خود را با این سیستم وفق دهم. در انگلیس می‌توانیم با قاضی صحبت کنیم، اما همچنان باید خودمان را وقف کنیم. همیشه سعی کرده ام زندگی حرفه ای داشته باشم و از حاشیه ها دور باشم.

زستد درباره ماجرای پنالتی بازی مس رفسنج و پرسپولیس توضیح داد: فکر می کنم هر دو پنالتی بودند. مخصوصا صحنه بازی با پرسپولیس که قطعا پنالتی بود. بازی با مس هم بازیکن را پشت پیراهن من گرفت و اگر VAR بود پنالتی گرفته می شد اما داور نظر دیگری داشت.

وی درباره ارتباطش با سرمربی آبی ها تاکید کرد: از حمایت کامل فرهاد مجیدی برخوردار هستم. من همیشه سعی کرده ام متفاوت کار کنم و به شخصه دوست دارم برای استقلال مفید به نظر برسم. من هنوز کارم را با این تیم تمام نکرده ام و سعی می کنم گل های زیادی بزنم. من برای استقلال کار زیادی دارم.

این بازیکن فرانسوی با اشاره به رقبای تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم های خوبی در لیگ برتر داریم; به صراحت می توانم بگویم پرسپولیس و سپاهان تیم های قدرتمندی هستند و تا پایان فصل با این دو تیم نبرد خواهیم داشت اما می خواهیم به روند مثبت خود ادامه دهیم و در اوج بمانیم. ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا قهرمانی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم. سپاهان فوتبال خوب و قابل قبولی بازی می کند و برای قهرمانی رقابت سختی با آنها خواهیم داشت. این باشگاه بهترین رفتار را با ما دارد و بهترین شرایط را برای ما فراهم می کند.

وی در خصوص باد ایرانی اذعان داشت: تا به حال چند رنگ را یاد گرفته ام. آبی و نارنجی. من باید همه جا سلام کنم و این را می دانم. یاد گرفتم گل بزنم.

«ما دلتنگ مخاطب هستیم. آنها روح فوتبال هستند و با تشویق خود فوتبال را جذاب می کنند. هواداران استقلال همیشه عاشق این تیم هستند و این تیم را دوست دارند، به بازیکنان نزدیک هستند و می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. تاثیر انرژی و فشار هواداران در ایران بیشتر از لیگ های دیگری است که بازی کرده ام. می خواهم به تیم کمک کنم و بخشی از قلب استقلال باشم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید