به نام پرسپولیس و سپاهان نگاه نمی کنیم و می جنگیم/ بد بازی کردیم اما چنین موقعیت هایی به استقلال ندادیم!

ساعت: 18:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790871

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امروز یکی از بدترین دیدارهای ما در 9 هفته اخیر بود و برخلاف استقلال یکی از بهترین روزهای خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید معتبی حسینی در نشست خبری پس از شکست 3 بر صفر پیکان مقابل استقلال گفت: نتیجه بازی همه چیز را نشان می دهد و تیمی که 3 بر صفر می بازد قطعا روز خوبی نداشته است.» یکی از بدترین بازی های ما بود. حریف بسیار جنگنده تر و با انگیزه تر از ما بازی کرد. با این حال ما این همه موقعیت به استقلال ندادیم و دو گل از ضربات ایستگاهی به ثمر رساندیم که می دانستیم نقطه قوت آنهاست. ما به بازیکنان تاکید کرده بودیم که کرنر و اشتباهات آسان را به حریف ندهند و استقلال این ضربات و بازیکنان بالاست. جایی برای صحبت نیست. شکست خوردیم و باید برای دو بازی سخت بعدی آماده شویم.

چرا بازیکنان پیکان بی نظم بازی کردند؟ قدرت ما به استقلال نرسید و می توانم بگویم قدرت بچه هایمان به استقلالی ها نرسید.

سرمربی تیم فوتبال پیکان برای دو دیدار آینده خودروسازان مقابل پرسپولیس و سپاهان تصریح کرد: دیدارهای سختی داریم اما هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد. بازیکنان ما جوان و پرانرژی هستند و سعی می کنیم با درس گرفتن از این بازی آن را فراموش کنیم. به حروف نگاه نمی کنیم و دعوا می کنیم. خدای نکرده در هفته های آینده اتفاقات بهتری رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید