ارائه کلیه خدمات «دستگاه های اجرایی و بانک ها» به زنان محجبه در این استان ممنوع شد/ مدیر و مدیر مجتمع «مسئولیت قصور و خطا» داشته باشند.

ارائه کلیه خدمات «دستگاه های اجرایی و بانک ها» به زنان محجبه در این استان ممنوع شد/ مدیر و مدیر مجتمع «مسئولیت قصور و خطا» داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: هیچ نهاد، مؤسسه، بانک، شرکت و غیره وجود ندارد. در این استان اجازه ارائه خدمات به افراد کشف حجاب داده نمی شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی عدم ارائه خدمات توسط دستگاه های اجرایی به کشف حجاب را مورد تاکید قرار داد.

طالبی با تاکید بر این مشکل در ستاد عفاف و حجاب خراسان جنوبی، گفت: هیچ موسسه، موسسه، بانک، شرکت و غیره وجود ندارد. در استان خراسان جنوبی اجازه ارائه خدمات به افراد کشف حجاب داده نمی شود.

وی افزود: در صورت مشاهده عکس العمل اداره نسبت به کشف حجاب، مدیر و مسئول این مجموعه باید پاسخگوی این سهل انگاری و اشتباه باشند.

معاون سیاسی استانداری با اشاره به اتفاقات اخیر تصریح کرد: با تلاش رسانه های ضد انقلاب متأسفانه به برخی افراد القا شد که نظام و انقلاب به موضوع حجاب احترام نمی گذارند.

طالبی با تاکید بر اینکه قانون، شرع و عرف ما مبتنی بر آموزه های دینی است، تصریح کرد: کسانی که به دنبال سوء استفاده از شرایط هستند باید بدانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی در هیچ شرایطی از موضوع حجاب صرف نظر نکرده و نخواهد کرد تا عنوانی باشد.

وی انجام کارگروه عفاف و حجاب را از وظایف دستگاه های اجرایی برشمرد و گفت: مسئولان هر ماه گزارش مصور و مکتوب کارگروه عفاف و حجاب را به سازمان خدمات اجتماعی ارسال کنند.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به رویکرد خوب بررسی خلاقیت های علمی و ذائقه حجاب توسط یکی از اساتید دانشگاه های استان گفت: این پژوهش باید در اختیار جوانان به ویژه دانشجویان قرار گیرد. در قالب سمینارها و دوره های آموزشی .

طالبی لزوم نظارت بر برخی باشگاه های ورزشی با توجه به گزارش های دریافتی مبنی بر عدم رعایت حجاب و عفاف را از دیگر مصوبات این جلسه برشمرد.

وی ادامه داد: با توجه به لزوم تبیین موثر در موضوع عفاف و حجاب و با اعلام آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری سمینار آموزشی تکمیلی ویژه فرهنگیان فعال در این حوزه، این دوره باید با همکاری دستگاه های مدیریتی و اجرایی برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید