امیدوارم بتوانم چهارمین طلا را کسب کنم و پوکر بازی کنم


ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914063

ملی پوش قایقران بانوی ایران گفت: امیدوارم بتوانم نتیجه خوب سه دوره اخیر قهرمانی آسیا را این بار در تایلند تکرار کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نازنین ملایی که برای مسابقات قهرمانی در تایلند به سر می برد به روابط عمومی فدراسیون قایقرانی گفت: خدا را شکر تمرینات خوبی بود و با وجود اینکه برای مسابقات جهانی به اوج خود رسیده بودیم، دو ماه وقت داشتیم اما آقای فرزام موفق شد. ما دوباره آماده‌تر شدیم، بنابراین حتی در تست‌ها هم رکوردم را نسبت به سال‌های قبل و حتی آزمون قبل از اعزام به مسابقات جهانی بهبود دادم.



وی درباره تمرینات پس از ورود به تایلند گفت: اکنون در تایلند به تمرین و تنظیم قایق‌ها ادامه می‌دهیم و روز چهارشنبه اولین مسابقه ما است که به دلیل دوری از دونفره سنگین در یک‌نفره سبک و دوضرب سنگین و یک نفره سنگین شرکت خواهم کرد. خیلی به ندرت پیش می آید که اگر امکان تغییر زمان بین دو مسابقه در جلسه مربیان و سرپرستان وجود داشته باشد، در تک سنگین نیز شرکت کنم.



ملایی همچنین گفت: قایق های این دوره از برندی که ما همیشه سفارش داده ایم نیست، زیرا این شرکت در این مسابقات حضور ندارد، بنابراین به زمان نیاز داریم تا با مدل قایق ها مطابقت کنیم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. .



وی درباره پیش بینی خود از عملکردش در این مسابقات گفت: در مسابقات قهرمانی سبک وزن قهرمانی آسیا برای ایران 3 مدال طلای متوالی کسب کرده ام و امیدوارم امسال بتوانم در صدر آسیا بمانم و چهارمین مدال طلا را کسب کنم و بازی کنم. پوکر



ملایی همچنین با اشاره به مسابقات دونفره گفت: من و مهسا جاور در مسابقات دونفره سنگین وزن شرکت می کنیم و امیدواریم در این مسابقات طلایی را کسب کنیم و پس از سال ها دوباره طلای دوضرب را برای ایران کسب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید