سال پرکاری در پیش داریم/ امیدوارم بتوانم سطح شنای ایران را به آسیا و جهان نزدیک کنم.


ساعت: 13:00
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819183

مربی تیم ملی شنای ایران درباره دور جدید تمرینات ملی پوشان در سال جدید گفت: سال پرکاری در پیش داریم و امیدوارم امسال بتوانیم سطح شنای ایران را به آسیا و جهان نزدیک کنیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هشایار حضرتی مربی تیم ملی شنا درباره دور جدید تمرینات ملی پوشان در سال جدید گفت: سه شناگر اصفهانی اردوی مشترکی را با شناگران تهرانی برگزار کردند. سینا گلمپور این هفته به عنوان متین سهران برای کسب سهمیه جام جهانی حاضر شد. تقریبا تمامی شناگران خود را برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی آماده می کنند. مسابقات دولت اسلامی مرداد ماه سال جاری در ترکیه و بازی های آسیایی شهریور ماه در چین برگزار می شود، البته تعداد نفرات اعزامی به این مسابقات هنوز مشخص نیست.

وی در خصوص پیش بینی نتایج نمایندگان ایران در این مسابقات افزود: باید به نتایج شناگران با توجه به مواد و رقبای مختلف نگاه کنیم اما در مجموع هدف ما از مسابقات اسلامی مدال آوری و حضور در فینال است. بازی های آسیایی.

مربی شنای ایران با اشاره به شرایط اردوها گفت: امیدوارم در سال جدید هم از نظر بودجه و هم از نظر تدارکات شرایط بهتری داشته باشیم. چشم انداز کسب مدال به تنهایی می تواند برای بسیاری از رشته ها ویرانگر باشد و این ورزش را در سطح منطقه و جهان نابود کند. متأسفانه خیلی ها این دید را فقط برای شنا دارند و در هر مسابقه ای که ما را می فرستند می خواهند مدال بگیرند، در حالی که با این نظر بسیاری از تیم های ملی از رشته های دیگر نباید در مسابقات شرکت کنند. مثلاً اگر شرط اعزام فقط کسب مدال است، تا زمانی که بدانیم تنها حضور در جام جهانی دستاوردهای زیادی در این زمینه دارد، نباید تیم ملی فوتبال را به جام جهانی بفرستیم. بنابراین ما نباید بین رشته های مختلف تمایز قائل شویم و باید در همه رشته ها نگاه تخصصی وجود داشته باشد.

حضرتی در پایان گفت: سالی پر از رقابت و ترافیک در پیش است. سال گذشته برای شنای ایران بسیار خوب بود و رکوردهای زیادی شکسته شد. مطمئنم با حمایت بیشتر در سال جدید می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم و شنای ایران را به آسیا و جهان نزدیک کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید