تاج پادشاهی را بر سر همه مردم گذاشتم / امیدوارم بتوانم این قهرمانی ها را برای سالیان متمادی تکرار کنم

ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790619

ویدیوی اتحادیه جهانی که دیدم حس عجیبی به من دست داد

قهرمان کشتی جهان گفت: تاج پادشاهی را بر سر همه مردم نهاده ام و امیدوارم بتوانم این قهرمانی ها را برای سالیان متمادی تکرار کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اتحادیه جهانی کشتی در سایت رسمی خود اسامی سه کشتی گیر آزاد، کشتی گیر و کشتی گیر بانوان را به عنوان بهترین کشتی گیران سال 2021 از نظر عملکرد اعلام کرد. اتحادیه جهانی کشتی در خصوص امیرحسین زارع گفت: زارع در 20 سالگی سال بسیار پرباری را پشت سر گذاشت. و باید از جهان عبور کنند و عنوان قهرمانی جهان را کسب کنند.

امیرحسین زارع دارنده مدال طلای المپیک و جهان گفت: زمانی که این ویدئو منتشر شد و خودم را در بین بهترین کشتی گیران جهان دیدم احساس بسیار خوبی داشتم. آرزو و آرزوی هر مبارزی رسیدن به این سطح است. خوشحالم که در اولین سال حضورم در تیم بزرگسالان موفق به کسب این افتخار شدم.

وی در خصوص عنوان پادشاه سنگین وزن گفت: مردم همیشه به من لطف داشتند. این عنوان را به خاطر خوشحالی پس از کسب مدال دریافت کردم. سعی کردم شادی ام را با مردم تقسیم کنم. این تاج را بر سر همه عزیزان طرفم گذاشتم. من عاشق این عنوان هستم و امیدوارم بتوانم این قهرمانی ها را برای سالیان متمادی تکرار کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید