وزارت ورزش و جوانان شورایی برای انتخاب مجیدی نداشت/ استقلال باید در هیات مدیره فدراسیون فوتبال اتفاق بیفتد.


ساعت: 21:43
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809736

برخی از دوستان عزیزم استعفا دادند و آمدند.

عضو هیئت مدیره و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: در وهله اول باید استقلال هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان اصولی، عضو هیئت مدیره و سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از پایان جلسه گفت: اولین روزی بود که آقای ماجدی به عنوان سرپرست حضور داشتند و جمعی از اعضای هیئت مدیره که در تهران بودند ایشان را همراهی می کردند. موضوع مهم ما تامین منابع برای رسیدن به اهداف فدراسیون است.
وی ادامه داد: دوستان و همکاران در فدراسیون با قدرت به کار خود ادامه می دهند و فضایی به دور از همه تنش ها و التهابات برای رسیدن به ثبات خواهیم داشت. در حال برنامه ریزی برای دو بازی باقی مانده از مقدماتی جام جهانی هستیم. تیم ملی فوتسال زیر 19 سال ایران امروز قهرمان مسابقات کافا شد. ما هم زنگ زدیم و تبریک گفتیم. دو روز بعد حضور تیم ملی فوتسال بانوان روسیه را خواهیم داشت. جلسه ای با رئیس کمیته فوتسال و نایب رئیس فدراسیون روسیه خواهیم داشت. این همه اخبار امروز است.
یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون با بیان اینکه غیبت برخی از اعضای هیئت مدیره مانند براتی و سراج گفت: برخی از همکاران مشغول کار و کار بودند. آقای براتی مریض است و خدای ناکرده به زودی خوب می شود. آقای سراج هم هست.
اصولی افزود: ابتدا باید استقلال هیات مدیره اتفاق بیفتد. ما در خدمت شما هستیم و عجله نکنید. خدا نکنه به زودی خبر رو بهتون میگیم
یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون در خصوص شایعاتی مبنی بر دخالت وزارت ورزش در انتخاب مجیدی به عنوان سرپرست فدراسیون تاکید کرد: هیچ توصیه ای از سوی وزارت ورزش برای انتخاب آقای مجیدی وجود نداشت. اعضای هیات مدیره با تصمیم جمعی و پس از بررسی تمامی شرایط به این نتیجه رسیدند. ما کاملا مستقل بودیم.
اصولی در پایان درباره جدایی برخی از افراد از فدراسیون گفت: برخی از دوستان و همکاران رئیس سابق فدراسیون امروز استعفای خود را اعلام کردند و به دیدار آمدند. نیازی نیست وارد این فضا شویم. برای ثبات فوتبال ملی پیش می رویم. در خدمت خبرنگاران نیز هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید