بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران؛ وزارت ورزش باید در انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه های دولتی دقت کند

ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781790

سازمان بسیج ورزشکاران با صدور اطلاعیه ای از وزارت ورزش خواست در انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه های دولتی دقت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان بسیج ورزشکاران در بیانیه ای به اظهارات یکی از اعضای احتمالی هیات مدیره باشگاه دولتی پرسپولیس واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است:

توهین به به اصطلاح روشنفکر برای میلیون ها ایرانی

وقتی زنان بهای بان در ایران مورد آزار و اذیت قرار می گیرند، از آنها محافظت می شود! حسین کلانی فوتبالیست سابق در حالی که میلیون ها ایرانی را “بیهوش” خطاب می کند، نسخه غربی را نیز به سمت آنها سوق داده است.

به گزارش سازمان بسیج ورزشکاران، حسین کالانی فوتبالیست سابق در مصاحبه اخیر خود گفته است افرادی که مخالف حضور بانوان در ورزشگاه هستند بیهوش هستند.

او که سال ها در بهشت ​​غربی ها زندگی می کند، متاسفانه در آنجا تربیت نمی شود که به افکار مخالف خود احترام بگذارد و دهانش را با ناسزا نبندد. البته از مردی که تمام امید و آرزوی خود را به فرهنگ وحشی غرب می‌داند جز توهین به میلیون‌ها ایرانی انتظار نمی‌رود و خنده‌دار این است که این گروه را روشنفکر، متفکر، متمدن و هزاران دهن پر دیگر می‌دانند. عناوین

جدای از این توهین، پارادوکس مفرح دیگر در سخنان او این است که او هنوز نمی داند مخالفت با ورود زنان به ورزشگاه به نام حفظ آبروی آنان است و شک نکردن به زنان پاکدامن کشورمان.

با ژستی به اصطلاح برای زنان، آنها را به ورزشگاه دعوت می کند تا هزاران حرف و رفتار رکیک را جلوی چشم و گوششان نشان دهند.

برای آقای کالانی که در غرب بزرگ شده است، این هتک حرمت به زنان و بیان الفاظ رکیک و رفتار شنیع احتمالاً موضوعی پیش پا افتاده است، زیرا طبق آمار نهادهای آمریکایی در این کشور، روزانه هزاران زن مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. .

مسئولان ورزش کشور با توجه به شرایط فرهنگی و زیرساختی ورزشگاه ها مخالفی با حضور بانوان در ورزشگاه ها ندارند و برای تحقق این امر تلاش می کنند.

اما آقای کلانی و سایر حامیان باید بدانند که اینجا ایران است که خون جوانان زیادی برای حفظ آبروی آن سرزمین بر زمین ریخته شده است تا حتی یک نگاه به زنان اسلام ایران روزی خواهد بود. سقوط. مسئولان ورزش کشور با حضور بانوان در ورزشگاه ها به شرط فراهم شدن شرایط فرهنگی و زیرساختی در ورزشگاه ها مخالفتی ندارند و برای تحقق این امر تلاش می کنند.

پس تا زمانی که جوانان غیور زنده هستند، اجازه نخواهند داد که روایت غرب پر از خشونت جنسی علیه زنان در ایران اسلامی پیچیده شود.

سازمان بسیج ورزشکاران با محکومیت این سخنان، از کمیته انضباطی و دستگاه های ذیربط می خواهد که در این خصوص موضع قاطع داشته باشند و در انتخاب اعضای هیئت مدیره فعلی و آتی باشگاه های دولتی تجدید نظر و توجه بیشتر به وزارت ورزش و جوانان داشته باشند. . .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید