برخی از اهالی ژیمناستیک سوالات خود را به نهادهای بین المللی ارجاع دادند/ انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس در حال بررسی است.

ساعت: 11:39
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789656

پاسخ به احراز صلاحیت های انتخاباتی فدراسیون ها کامل نیست

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: عده ای در رشته ژیمناستیک که برای ما ناشناخته نیستند به مراجع بین المللی مراجعه کرده اند و حساسیت کار بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ مهدی علینژاد معاون وزیر ورزش و جوانان در نشست بزرگداشت مهین فرهادی زاد گفت: ریشه درخت ورزش بانوان در این قشر وجود دارد و این مزیت نسبی ورزش ایران در آینده است. اگر شجاعت و پشتکار برخی از زنان در دهه 90 نبود، این موفقیت ها هرگز به دست نمی آمد. این یک سنت حسنه است و جامعه به احترام بزرگان زنده می ماند. ورزشکاران ما که پایه گذار این کار بزرگ بودند، در بسیاری از کشورهای اسلامی برای ورزش تلاش کردند. یکی از قهرمانان ترک بازی های 2011 با انگیزه دختران ایرانی و تمرکز بر کار این بزرگواران در جغرافیای جهان اسلام بود. این حجاب ورزشی مدیون این مرد است. در طول این 2 سال همکاری با خانم فرهادی زاد جز صداقت، فداکاری و حکمرانی خوب چیزی ندیدم و ایشان از حامیان فمینیستی ورزش بانوان به دور هستند، پس همیشه قدردان زحمات ایشان هستیم.

علی نژاد درباره تبلیغات محیطی استقلال نیز به خبرنگاران گفت: استقلال و پرسپولیس از آنها خواسته اند خودشان تبلیغات محیطی انجام دهند و سهم خود را به سازمان لیگ بدهند که برعکس گذشته است. این یک کلمه جدید بود، به کار کارشناسی و ارزیابی برای کشف نقاط قوت و ضعف نیاز داشت. جلساتی با مدیران دو باشگاه و سازمان لیگ داشتیم، توافقی که دیروز برای استقلال انجام شد اما هنوز به صورت رسمی برای پرسپولیس رسمی نشده است. استقلال شرکت کارگزاری که با سازمان لیگ قرارداد دارد تاسیس شد و بر تضمین ها تاکید شد که سازمان لیگ تاکید کرد. امیدوارم این برنامه درآمد بیشتری برای فوتبال داشته باشد.

معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش در خصوص عملکرد مدیرعامل پرسپولیس و اعضای هیات مدیره گفت: تصمیم گیری در مورد انتخاب مدیرعامل این تیم در دست بررسی است.

علینژاد درباره انتخاب رئیس فدراسیون ها و اینکه آیا صلاحیت کاندیداها آمده است یا خیر، گفت: صلاحیت ها تکمیل نشده اما چیزی اعلام نکرده ایم، بنابراین شرایط تبلیغات به همین صورت است و پس از آن اعلام می کنیم. اسامی را اعلام کنید

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر درخواست تعویق انتخابات از سوی برخی فدراسیون ها که انتخابات آنها برگزار نشده و نمی توانند در انتخابات کمیسیون ها شرکت کنند، خاطرنشان کرد: درخواست باید به هیات اجرایی ارائه شود و تصمیم گیری شود. انجام شده. اگر هیئت اجرایی تصمیم بگیرد حمایت می کنیم. ما اعتراضی نداریم.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به سوالی درباره شرایط فدراسیون ژیمناستیک گفت: اتفاقی افتاده و برخی افراد که برای ما ناشناخته نیستند سوالاتی را به مراجع بین المللی ارجاع داده اند و حساسیت کار بیشتر شده است. تصمیمات را با هماهنگی کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع که ارکان اصلی هستند، خواهیم گرفت. نامه هایی هم از برخی نمایندگان مجلس فوق العاده دریافت کردیم. ما مشتاقانه منتظر برداشتن گام های بعدی در ارزیابی برنامه ها هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید