برگزاری اولین جلسه هیات مدیره وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم

ساعت: 17:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781662

اولین جلسه هیات مدیره وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم صبح پنجشنبه 13 آبان ماه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اولین جلسه هیات مدیره دولت سیزدهم وزارت ورزش و جوانان با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، حجت الاسلام و المسلمین احسان بی آزار تهرانی برگزار شد. ورزش و جوانان صبح پنجشنبه 22 آبان ماه برگزار شد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین معصوم تهرانی با اعلام اینکه فتوا بالاترین صفات اخلاقی است، گفت: تمام زیبایی ها و صفات عالی اخلاقی در وجود امیرالمومنین علی (ع) است اما خداوند متعال. همچنین با امام علی (ع) صفت فوتوت را معرفی می کند.

وی با اعلام اینکه اساس اسلام برادری است، گفت: همه جاهلیت دشمنی است و همه اسلام برادری است و اسلام در رأس جهل همه را یکسان و برادر قرار داده است.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی با اشاره به اینکه اسلام بر مهربانی و رحمت مؤمنان نسبت به یکدیگر تاکید دارد، افزود: وقتی نسبت به دیگران مهربانی و رحمت داشته باشیم معنای برادری را درک می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فضای پاک دل انسان سرچشمه همه خوبی هاست، گفت: یکی از ارکان زیبایی روحیه گذشت و مهربانی است که باید مورد توجه همه ما باشد.

پس از این جلسه معاونان و روسای ستادی وزارت ورزش و جوانان به عنوان نماینده حوزه کاری به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. در این جلسه مقرر شد هیئت رئیسه وزارت ورزش و جوانان هر دو هفته یک بار به صورت مستمر برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید