برگزاری جلسه هیات مدیره فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی

ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921974

برای بررسی سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان جهان

جلسه هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی به منظور بررسی سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با حضور اعضای فدراسیون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه شورای حاکمیتی این فدراسیون صبح امروز با حضور تمامی اعضا در محل این فدراسیون برگزار شد و حاضران در این جلسه در خصوص مشکلات جاری فدراسیون بحث و تبادل نظر کردند.

بنابراین گزارش بشیریان رئیس فدراسیون در این دیدار ضمن تسلیت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، گزارشی از میزبانی سومین دوره مسابقات شطرنج دانشجویان آسیا ارائه کرد. فعالیت های انجام شده و برنامه های آتی

در این جلسه در خصوص بررسی موضوعات ارسالی به سی و یکمین یونیورسیاد و انجمن های فدراسیون بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد بررسی های لازم در خصوص افراد برای ریاست انجمن ها انجام شود. با در نظر گرفتن شرایط و امکانات مردم تا جلسه بعدی در مورد انتخاب انجمن ها تصمیم گیری می کند.

همچنین در خصوص تیم های اعزامی به یونیورسیاد با روسای فدراسیون های مربوطه مشورت شده تا برنامه ریزی های لازم در خصوص اردوها و مسابقات انتخابی انجام شود.

در پایان این جلسه مقرر شد اعضای ستاد اجرایی یونیورسیاد چین 2023 جهت برنامه ریزی اردوها و برنامه های تدارکاتی معرفی شوند.

بشیریان، هاجوی، علی دوست، عنبریان، خدادادی، شهبازی، امیرعباس لشگری، کریمی، مرادی و بانوان سلمان و رحیم دل در این دیدار حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید